eindelijk eeen schema gevonden graag jullie mening?

hallo allemaal met al me vragen ben ik er weer   ik heb de cb gebeld en een andere mevrouw heeft als schema dit gegefen 7 uur melk 10 uur fruit paar theelepeltjes van 4 ,11 uur fles,   15;00 fles 17 uur groente 8 uur of   9 uur laatste fles?
dames en ze hebben ook nog gezegd geen water gefen wat ik wil weten is ik kan haar niet 3 uur fles gefen dus dan ga ik van schema veranderen en half 3 gefen dus om 14;30 dan red ik het niet mijn zoon moet van school opgehaald worden kan dat? en zal ik dan de groente om 5 uur gefen   moet je echt de schema stap voor stap doen als je niet red wat dan?zal ik dan om 17;00uur groente gefen en haar laatste fles krijg ze dan om hoe laat?graag jullie mening
liefs

Het schema  lijkt me  prima, en je kan best de fles om 14:30 uur geven als je je zoon van school moet halen. Is echt geen probleem. De groente kunnen dan gewoon om 17:00 uur. En het zou ook een half uurtje eerder kunnen.

Maar over de laatste fles. Die gaf ik met 6 maanden voor ze ging slapen en dat was om 19:00 uur. Gaat jouw dochter later slapen? Want je hoeft haar natuurlijk niet wakker meer te maken voor een fles, gewoon geven voor het slapen.
En geef je nog geen pap? Dat kreeg mijn dochter met 6 maanden wel als ontbijt.

Hoi Adama

fijn dat je eindelijk een schema hebt,
ik gaf tarik ook altijd de fles om 14.30 hoor anders kon ik het ook niet redden.
verder had ik het schema ook zo.
nu is hij 7 mnd en doe ik het iets anders omdat ik nu op 3 flessen zit.
groetjes mascha

nee ik geef geen pap nog ga ik op 12 maart beginnen dan word ze 6 maanden en cicek geef je naast de groente fruit en pap ook water ze zeggen naar mij omdat het winter is hoef je geen water te gefen?kan ik de pap ook savonds gefen voor slapen gaan.

hallo allemaal reisa je geef de pap toch als ontbijt om 7 uur met lepel en bord dus dan kan je de pap op vershillende momenten gefen met bord 11;-00 of 7 uur voor slapen gaan kan alles?

quote: adama schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-03-2009 18:09:48'));

hallo allemaal met al me vragen ben ik er weer   ik heb de cb gebeld en een andere mevrouw heeft als schema dit gegefen 7 uur melk 10 uur fruit paar theelepeltjes van 4 ,11 uur fles,   15;00 fles 17 uur groente 8 uur of   9 uur laatste fles?
dames en ze hebben ook nog gezegd geen water gefen wat ik wil weten is ik kan haar niet 3 uur fles gefen dus dan ga ik van schema veranderen en half 3 gefen dus om 14;30 dan red ik het niet mijn zoon moet van school opgehaald worden kan dat? en zal ik dan de groente om 5 uur gefen   moet je echt de schema stap voor stap doen als je niet red wat dan?zal ik dan om 17;00uur groente gefen en haar laatste fles krijg ze dan om hoe laat?graag jullie mening
liefs

Nou dat ziet er uit als een schema waar je wat mee kunt!
Helemaal niet erg hoor als je een half uurtje afwijkt, je kindje kan toch nog geen klokkijken, en het is natuurlijk lekker als het flesje op is als je zoontje uit school komt, zodat hij lekker even met mama samen is!

Succes er mee!

Ja, je kan de pap geven wanneer je wil. Ik heb het altijd gelijk gegeven bij het ontbijt, omdat je daar toch naar toe werkt. Een ontbijt, een stukje fruit, lunch (vanaf rond 8 maanden een boterham), een tussendoortje, avondeten en eventueel fles voor het naar bed gaan.
Ik heb het ook altijd met een lepeltje gegeven, maar je kan het ook in een papfles doen en zo geven.

Terug
Bovenaan