Eindelijk een antilekbeker gevonden die echt niet lekt!!

Hoi allemaal,

Net op het moment dat ik dacht dat er geen niet-lekkende antilekbekers bestaan, heb ik de ultieme antilekbeker ontdekt! Bij Tchibo (zie www.tchibo.nl) verkopen ze nu drinkbekers die absoluut niet lekken, zelfs niet als er heel hard mee wordt geschud. Een set van twee bekers kost € 6,99.
Wel snel erbij zijn, want het assortiment wisselt wekelijks. Alle artikelen zijn volgens mij ongeveer een maand te koop, ook via internet. Als je bestelt via internet komen er wel € 3,95 verzendkosten bij.

Groetjes, Susanne
 
Ik heb ook de Nuby bekers en die zijn heel fijn. Eerst die met zachte tuit en nu met een soort rietje. Gekocht bij een buurvrouwtje die een eigen winkeltje heeft, ook op internet. Zij heeft meerdere dingen van Nuby, ook die niet in de winkel te koop zijn. babyandmore.nl. Ik geloof dat ze het assortiment bij per 1 aug op de site krijgt, maar je kan ze altijd mailen.
 
Hallo,

Nu zit mijn dochter al aan de bovengrens van dit forum (ze is 3), maar ik heb geen goede ervaring met antilek bekers. Toen ik haar van de fles hierop over wilde laten stappen, snapte ze niet hoe het werkte, dus haalde ik het antileksysteem eruit. De gewone tuitbeker hoefde ik ook al snel niet meer te gebruiken, ik geloof dat ze  al voor haar  2e jaar alleen nog maar uit gewone bekers dronk. Als we ergens heen gingen (en nu nog steeds) dronk ze uit een pakje met rietje of met mij mee uit een flesje.
Persoonlijk vind ik de antilekbekers nogal duur en alleen voor de commercie gemaakt. Met een gewone tuitbeker leert je kind sneller dat hij/zij stil moet zitten met het drinken. Voor onderweg of bij andere mensen thuis is ie dan misschien wel praktisch, maar dat is een pakje drinken nog meer (als je niet té milieubewust bent).
 
Terug
Bovenaan