eindelijk een beetje hoopvol nieuws

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Allereerst wil ik de meiden die op mijn vorige bericht hebben gereageerd bedanken voor de goede adviezen. Ik heb op mijn werk gewoon gezegd dat ik even naar het ziekenhuis moest en daar werd gelukkig niet over door gepraat. Kom net bij de gyn weg en er was eindelijk een beetje goed nieuws. Het zaad van mijn vriend blijkt na onderzoek gelukkig gewoon van goede kwaliteit te zijn! Jippie. Verder heb ik eindelijk na een jaar wachten een eisprong gehad!! Ben meerdere malen voor een echo geweest en net rond de dag dat mijn eisprong was hebben mijn vriend en ik ook    gevreeen...dus wie weet! Nu wordt de aankomende 3 maanden de eisprong nog met medicijnen ondersteund. Het wachten is dus nu op mijn eerste echte natuurlijke menstruatie...of niet hihi..maar daar gaan we eerst maar niet van uit. Ben hier al heel blij mee!

Groetjes Mar.

lieve Mar,

ik wil jullie heel veel succes wensen,
ik hoop dat je snel nog beter nieuw hebt!!
ik denk aan jullie!
liefs Tamara

wauw, wat een goed nieuws. Hoop dat ik je over niet al te lange tijd kan feliciteren. Ik duim voor jullie dat het snel raak is. Als er al niet raak geschoten is HI HI !!!

Groetjes Doortje

Hè wat fijn om weer eens wat goed nieuws te lezen.

En gelukkig viel het ook mee op je werk. Dat is altijd als je denkt dat het moeilijk gaat worden.
Nou en dan nu maar hopen dat er snel een bevestiging komt van het goede nieuws

Groetjes Mariksa

he meiden...
dit was zeker fijn nieuws. mijn vriend was twee dagen weg geweest en kwam gisteravond weer thuis. Ik kwam maar niet van mijn pretoogjes en glimlach af. Hij ging er haast andere zaken achter zoeken. Het voelt echt, terwijl ik al een jaar bezig ben, alsof het nu gaat beginnen...we zullen zien!

Liefs Mar.

Terug
Bovenaan