eindelijk een behandeling.

Fijn meid! Actie!

Hoe is het verder afgelopen met hetuitblijven van de bloeding? Is deze helemaal weggebleven al doe tijd?!

Liefs Daisy

nee heb gelukkig weer een bloeding gehad laatste menstrautie was 2 juni en daarvoor 27 april. heb nu weer echt hoop. nu wil echt een keer aan de beurd zijn. sorry voor mijn egoisme maar nu mag een ander even wat langer wachten. jij bent ook nog steeds bezig zie ik. zit er bij jou al schot in de zaak.
ik hoor het wel.
groetjes hilda

Wel fijn dat de bloeding inmiddels 'op gang' is gekomen!

Ik heb vorige cyclus een vroege miskraam gehad, ongeveer gelijk met mijn NOD, dus echt nog heel vroeg. Maar ja... wel ná een positieve test!
Deze cyclus even wachten wanneer mijn ongi komt. Vandaag is de eerste mogelijke dag (na begin bloeding) en vrijdag de laatst mogelijke dag (dag van de officiele ongi). Maar even afwachten dus wanneer deze ongi komt.

In augustus krijg ik en kijkoperatie om te kijken of mijn baarmoeder van buiten schoon is. Waarschijnlijk moet ik even aan de hormonen om mijn ongi van augustus uit te stellen. De operatie stond al gepland, maar nav afgelopen cyclus zit ik denk ik midden in mijn ongi met de operatie. Dat mag niet.

Weer een heel gedoe dus en zo weer een half jaar verder zonder actie. Maar goed, ik hoop dat ze eindelijk wat vinden!

En wat nou egoïsme? Iedereen mag een keer egoïstisch zijn toch? Natuurlijk mag je denk 'nu ik'! Soms voel ik me ook zo, hoor.
Ik moet wel zeggen dat ik me de laatste tijd wel rustiger voel, wat minder gespannen en wat mindermet zwanger worden bezig ben. Maar dat komt misschien ook wel, omdat we een tijdje niet naar het ziekenhuis zijn geweest, op vorige maand na dan.

Succes meid!

Liefs Daisy

Fijn voor je meid!! En je mag best egoïstisch zijn, nu is jouw beurt! En hopleijk is het binnenkort ook jouw beurt om met een dikke buik rond te lopen! Wanneer krijg je de behandeling dan, en wat gaan ze doen?

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan