Eindelijk een foto

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

zoals ik laatst al een keer had aangegeven had ik nog geen foto van Maaike met mijn opa. Dus haar oudopa. Dit weekend hebben we dat eindelijk voor elkaar gemaakt. Helaas durft mijn opa Maaike nog niet op schoot te nemen. Hij is erg bang dat hij haar laat vallen dus is het een foto van ons drieen geworden. Ben helemaal blij dat we het nu gedaan hebben. Je weet ten slotte nooit hoe lang mijn opa nog zal leven. Hij is al 93 jaar.

Hieronder het resultaat.

Groetjes
Inge

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of jullie ook van dit soort voor jullie zeer belangrijke foto's hebben.

Hoi Inge,
mooie foto hoor, leuk dat ze nog een oud-opa heeft!
Ik vind dit zelf ook altijd heel belangrijk. Helaas heeft Daniëlle sinds vorige maand nog maar 1 opa (mijn vader). Gelukkig hebben we wel wat foto's van haar met mijn schoonvader, zijn we heel blij mee.
(ik heb op deze pc geen foto maar zal binnenkort 1 plaatsen hier)
Groetjes van Sonja en geniet nog van alle dierbare mensen om jullie heen!

Hoi

Mijn dierbare foto is er een van Milan met zijn opa, mijn vader. Hij is ernstig ziek vandaar dat ik deze foto erg koester.

Groetjes Inge

hoi hoi,

wat leuk zo de foto!
dat zijn hele bijzondere hoor!
ik heb zelf nooit een opa of oma gehad
dus dan op die leeftijd is het wel mooi om daar
nog een foto van te hebben...

groetjes mascha

Hoi Inge,

Wat een leuke foto.
Mijn opa is helaas overleden toen ik 34 weken zwanger was. Dat vond ik echt heel erg want ik had hem zo graag onze Sven willen laten zien.
Mijn oma is een paar weken geleden overleden. Zij was heel erg dement. We hebben wel een foto van Sven met haar alleen die is bewogen. Daar baal ik dus wel van.
Maar goed, ze zal in mijn gedachten altijd bij me zijn net zoals mijn opa.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

mooi hoor!

aangezien ik 20 ben heeft djess nog heel veel opa's en oma's... alleen 2 weekjes voordat djessie geboren werd is mijn overgroot oma overleden, wel jammer want dan hadden we een 5 generatie foto kunnen maken.. maar ja zo is het leven nou eenmaal!

het enigste wat ik wel echt heel erg vind is dat mijn liefste oma op 65 jarige leeftijd is overleden en nooit haar eerste achterkleinkind heeft leren kennen, ze zou zo trots geweest zijn!

ach wie weet komt ze af en toe wel eens een kijkje nemen

groetjes jessica

Hoi!

echt mooi zo'n foto! Mijn man heeft ook nog een oma die ergens achter in de 80 is. Eind september gaan we op vakantie naar Nederland en 1 van de eerste dingen die we gaan doen is naar haar toegaan!

Groetjes

Terug
Bovenaan