EINDELIJK EEN GOEDE UITSLAG!!!!

hoi meiden eindelijk na 3 jaar heb ik dan nu een goede uitslag gekregen van mijn eisprong!!!
de gyn belde vanmiddag en ze was zo blij dat ik nu eens eindelijk een goede uitslag had!! eindelijk een goede eisprong gehad, nu hopen op een bevruchting!!!
we hebben op de dagen geklust dat het moest van de gyn, is ook wat als het moet!! maar ja voor een goed doel!! zullen we maar zeggen!!we wachten nog een paar dagen af en dan mogen we testen!!
wat een spanning ,ik heb net ook een stukje geschreven op mij andere topic misschien hebben jullie zin omdat ook eens te lezen,( hoeft niet maar het mag)
nou meiden tot snel,ik hoop met goed nieuws van deze kant en van jullie kant natuurlijk!!
dikke kus,
wendy

Hoi Wendy,
hehe eindelijk eens wat positief nieuws.
zal jullie ook wel eens goed doen.
je hebt de laatste tijd zoveel slecht nieuws gehad dat het nu misschien wel de goede kant op zal gaan.
ik hoop het zo voor jullie.
jullie verdienen het echt.
moet je nou zelf straks een test doen of prikken ze je bloed bij de gynacoloog?
ik zal voor je duimen meid.
gr lisette

hallo , meiden , dank je wel voor jullie lieve woorden, ik hoop ook zo dat het nu een keer raak is, maar nu had ik vandaag weer wat buikpijn en dan ge je echt hopen van dat zal toch niet van mijn komende ongie afkomen,
maar ja dat weet niemand he!!!
we moeten gewoon afwachten dat weet ik maar het is zo moeilijk en ik vind hoe langer het gaat duren allemaal hoe moeilijker het wordt iedere keer , maar we moeten door!!
ik heb nu ook nog eens een flinke schimmelinfectie dus dat maakt het er ook niet allemaal makkelijker op, ik moet eigenlijk zalf naar binnen spuiten zeg maar maar ja dat doe ik nu niet omdat ik natuurlijk niet weet of dat ik eventueel zwanger ben, dus nu maar smeren waar het wel mag!! haha,
dat is ook altijd zo fijn krijg je een kuur voor de blaasontsteking zit je daarna met een schimmelinfectie te kijken!! en bedankt,
maar dat zijn bijwerkingen zeggen ze bij de huisarts!!
dan doen we het er maar mee he!!,
nou meiden ik laat jullie snel weer wat weten,
dikke kus van mij,

hallo meiden, ik heb wel zulke buikpijn dat ik bang ben dat ik toch ong ga worden je weet het natuurlijk nooit maar toch blijft het in je hoofd hangen he!!
hoe is het nu bij jou imme???
jij hebt ook bijna je nod toch??
ik hoor snel weer van jullie,
xxx wendy

Hoi wendy!

Nog niet opgeven hoor, buikpijn kan ook iets goeds betekenen! Of heb je meestal al een paar dagen van te voren buikpijn? Niet dat dan al iets zegt hoor!

Heb idd over 4 dagen mijn NOD! Dus bij mij is het ook spannend. De vorige keer werd ik zondagnacht ongi, dus moet ik ook nog de hele as zondag afwachten... maar misschien dat ik overdag anders al een testje waag. Geen idee, maar heb wel goede hoop. Heb maandag en dinsdag erge buikpijn gehad, hoop stiekum op een innesteling...... maar dat weet je natuurlijk nooit......

Succes meid, ik blijf voor ons ( en iedereen hier ) duimen!!

Terug
Bovenaan