Eindelijk een ommekeer...

2011 is een zwaar jaar geweest, allereerst het ziek worden en overlijden van ons zoontje, mijn tante en oma, 3 miskramen en ook nog eens mijn baan kwijt dat alles heeft er in gehakt... ik kreeg een depressie en posttraumatische stress stoornis. Door middel van 2 soorten therapie, rust en een maatschappelijk werker ben ik er weer bovenop aan het krabbelen, fijn want ik wil wel een leuke en gezonde moeder zijn voor ons nieuwe kindje!

2012 so far so good!
Ik krabbel weer op, ben vandaag 13 weken zwanger!
Heb mijn opleiding aan de Gastouderacademie goed afgerond (ik ben vrijdag geslaagd voor mijn examen) en heb een goed aangeschreven gastouderbureau dat staat te springen om met me te werken en heb weer de energie gevonden om ons huis af te maken en de tuin aan te leggen....

Morgen weer controle en echo bij de verloskundige, en voor het eerst heb ik de twee weken zonder spanning kunnen overbruggen... het voelt goed en ik begin erin te geloven!

 
Gefeliciteerd meis , knap van je dat je een opleiding was begonnen met al de stress . Ik heb ook een beetje een vergelijkbaar situatie gehad en ben met me rijsles gestopt en nooit meer opgepakt . . En de depressies van me zijn nooit erkend door me huisarts dus ben gewoon doorgelopen totdat ik ontslag nam omdat ik niet meer kon . Me psycholoog vondt me sterk want ik hield me groot wou er niet over praten totdat het niet ging . Ook ik ben nu 12 wkn 2 dgn en zie een beetje de roze wolk . En hopelijk kunnen we er van genieten !
 
Gefeliciteerd meis, hoop dat alles wat beter met je gaat. Na regen komt zoneschijn en weet dat je er niet alleen voor staat. Ook ik heb een paar moeilijke jaren achter de rug, maar het gaat nu de goede kant op. Ben nu 12 weken zwanger van ons 1ste kindje, maar ben nog erg onzeker.
Geniet van je zwangerschap.

Liefs Mariska
 
Lieverd!

Wat heb ik een respect voor jou! We 'kennen' elkaar virtueel al een tijdje en jeetje....wat ben jij een dappere vrouw! Dat wilde ik je even laten weten.....

Gefeliciteerd met het behalen van je examen, super knap meid! Ook fijn dat ze met je in zee willen gaan, ik zou graag mijn kindjes bij je brengen ;-) Weet zeker dat dat helemaal goed gaat komen. Fijn ook dat je weer wat energie hebt om lekker in je huis bezig te zijn en je tuin, ook heerlijk! En natuurlijk gefeliciteerd met je 13 weken zwangerschap! :) zooooo mooi!

Liefs Lynn.

 
Dankjewel voor jullie lieve, bemoedigende reacties en felicitaties meiden!!

En dankjewel Lynn voor het compliment! Ik zie het in ieder geval als een groot compliment dat jij je kindjes bij me zou willen brengen! Dankjewel!!

Het is wel een heel verschil hoor, van een baan strak in pak bij Buitenlandse Zaken naar heerlijk werken vanuit huis met kindertjes, maar iets wat ik al zo lang wil en heb moeten missen (heb tot 10 jaar geleden in de gehandicaptenzorg gewerkt, met name met kinderen) Ik kan bijna niet wachten om te starten maar ik zal wel moeten, om praktische redenen kan ik pas starten na mijn zwangerschapsverlof.

Zo... en dan over een paar uurtjes weer naar de verloskundige! Heerlijk weer even spieken bij ons M&Mtje...

Liefs!!
 
Terug
Bovenaan