2011 is een zwaar jaar geweest, allereerst het ziek worden en overlijden van ons zoontje, mijn tante en oma, 3 miskramen en ook nog eens mijn baan kwijt dat alles heeft er in gehakt... ik kreeg een depressie en posttraumatische stress stoornis. Door middel van 2 soorten therapie, rust en een maatschappelijk werker ben ik er weer bovenop aan het krabbelen, fijn want ik wil wel een leuke en gezonde moeder zijn voor ons nieuwe kindje!
2012 so far so good!
Ik krabbel weer op, ben vandaag 13 weken zwanger!
Heb mijn opleiding aan de Gastouderacademie goed afgerond (ik ben vrijdag geslaagd voor mijn examen) en heb een goed aangeschreven gastouderbureau dat staat te springen om met me te werken en heb weer de energie gevonden om ons huis af te maken en de tuin aan te leggen....
Morgen weer controle en echo bij de verloskundige, en voor het eerst heb ik de twee weken zonder spanning kunnen overbruggen... het voelt goed en ik begin erin te geloven!
2012 so far so good!
Ik krabbel weer op, ben vandaag 13 weken zwanger!
Heb mijn opleiding aan de Gastouderacademie goed afgerond (ik ben vrijdag geslaagd voor mijn examen) en heb een goed aangeschreven gastouderbureau dat staat te springen om met me te werken en heb weer de energie gevonden om ons huis af te maken en de tuin aan te leggen....
Morgen weer controle en echo bij de verloskundige, en voor het eerst heb ik de twee weken zonder spanning kunnen overbruggen... het voelt goed en ik begin erin te geloven!