eindelijk een tandje

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Daan heeft eindelijk een tandje, hij is nu ruim 10 maanden oud.
Papa voelde vanmorgen nog eventjes in zijn mondje en er was toch echt een puntje te voelen.
Nu maar afwachten hoe snel de rest zal volgen, zijn grote broer had in een paar maanden een mond vol.

Daan staat sinds 1 week overal, niks is meer veilig in huis. Hij klautert overal tegenop.
Nog even en hij loopt voor zijn verjaardag.

Liefs Saskia

Hey,

Gefeliciteerd met het 1e tandje van Daan!!!
Het kan  nu idd hard gaan ja.
Wauw!!! Al staan en overal tegenaan klauteren, super!!! Maar ik ken me voorstellen dat je je handen er echt vol aan hebt.
Tenminste, als Dylano in zn loopstoel zit, moeten we ook echt alles wegleggen en/of afpakken van hem.  `Jij met die kleine grijphandjes`, zeg ik dan altijd

Groetjes Debby.

Nu wordt hij steeds minder baby,vind je niet?
De ontwikkeling gaat nu zo hard.

Bij Joyce is zelfs nog geen bultje te vinden.
Dus wij wachten nog een tijdje op het eerste tandje.

Groetjes Jessica

Hey meidenn

Rik is nu 9 maanden en heeft al 5 tandjes!!! Wat dan wel weer minder is dat ie daar dus 4 weken lang spuitluiers van heeft gehad!! Dus ja soms dacht ik weleens doe maar even geen tandjes hahahah

Maar meid van harte met  het eerste tandje!!! Op naar de rest!!

Liefs Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi,

wat goed zeg, het eerste tandje. Dan gaat het baby er echt vanaf, vind ik. Stijn heeft al zes tanden en zeven en acht komen er ook aan.

Groetjes van Marloes

Hoi,

gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Groetjes van Marloes

Hoi Saskia,

Maaike heeft al een tijdje twee tandjes maar ik begrijp helemaal wat je bedoeld. Wij waren ook ontzettend trots toen we ze voelden.

Geniet er maar van.
Inge

Het gaat nu inderdaad allemaal wel heel erg hard, zijn grote broer was niet zo snel met alles, dus dit is nieuw voor ons.
Het baby zijn is nu echt aan het verdwijnen, boehoe, ze worden zo snel groot.
Nog even en hij heeft mij niet meer zo zeer nodig, dan gaat hij zijn eigen gangetje.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan