eindelijk een x een eisprong

A

Anoniem

Guest
Hoi,

ik heb een vraagje.
heb vandaag net of ik steeds in de broek plas.
dat is mijn afscheiding buikpijn.
heb een testje gedaan van matcare niet eens 4 uur niet gedronken en 2 uur niet plassen ofzo.nee gewoon gedaan.
2 strepen duidelijk heb er een foto van gemaakt.
betekend dit dat ik nu een eisprong kan hebben.
ik heb een cyclus van 34 dagen is dit dan niet te snel.
op 9 maanden .com staat van 12 tot 16 feb.

graag antwoord.

gr yvon

hoi Yvon,

Ja idd dan heb je binnen 12-24 uur je eisprong. Dus je weet wat jullie moeten doen vandaag he..:) Die berekeningen op 9 mnd.com zijn maar richtlijnen en gemiddelden, ieder lichaam is anders. Ik zou ook mijn eisprong rond dag 14 moeten hebben volgens hun, maar heb meestal op dag 18 mijn eisprong, dus zegt niks...ook zeggen ze dat je dan gemiddeld 14 dagen na je ei je ongi kunt verwachten (hopelijk niet dus) maar ik word ongi al meestal 9 dagen na mijn ei, kortom, die site is alleen een richtlijn en zegt niks! volg je test gewoon en tel er ongeveer vanaf vandaag 14 dagen bijop, dan heb je dus ongeveer je NOD!

succes met klussen en hopelijk een mooie positieve test over ongeveer 14 daagjes!!

liefs sweety

sweety dank je wel.
ben erg blij normaal voel ik hem nooit en sinds een maand geleden wel.
maar toen was negatief en werd ik ongesteld.
nu is hij weer positief dus klussen!!!!
en we wachten weer af.oja ik heb maar gewoon getest niet aan de handleiding gehouden.klopt het dan wel.
ik heb gerekend ong 17 feb mijn nod klopt dat.
jij ook succes.

liefs yvon

ook die handleiding is een richtlijn, zolang je echt 2 even donkere strepen hebt dan is het geen geslaagde test. jij hebt dit dus dan is je eisprong nu gaande of net geweest of komt heel snel. dus idd klussen! vandaag is het 4 feb. dus 14 dagen erbij kom je op ongeveer je NOD 18 feb. uit...dagje meer of minder kan ook...
graag gedaan en succes!

knuffel sweety

ik bedoel dan is het EEN geslaagde test niet geen sorry typfoutje...

lieve sweety ik wou net zeggen.
nou ik ga klussen vanaaf heb me liefje al een foto gestuurd van de test.als hij vrij is dan gaan we even klussen we krijgen visite dus moet voor die tijd even.
ik ben echt blij even.
ben nog niet eens zwanger
de streepjes zijn het zelfde.
ik heb de afgelopen dag om de dag gevreeen.

thxs

yvon

nou dan heb je al een goede kans hoor als je al om de dag hebt gevreeen! het beste is zo wie zo 12-24 uur voor je eisprong te klussen ipv erna dus je zit goed hoor meid!!
zal duimen dat het geod komt!! succes ermee en veel plezier hahahaha

liefs sweety

Sweety heb nog een klein vraagje.
ik heb dan vandaag mijn eisprong volgens de test dus klussen!!!!
als ik dan 18 feb mijn nod heb is mijn cyclus 24 dagen is dat wel goed.

gr yvon

Terug
Bovenaan