Eindelijk een zwangere buik foto en nog een echo gehad i.v.m. de ligging

Hallo dames!

Ik ben vanmorgen weer naar het echobureau geweest omdat de verloskundige niet goed kon voelen hoe het kindje lag. Ben nu 35 wk en 2 dgn, dus dan is het wel handig om te weten of het goed ligt natuurlijk!!! Geen probleem natuurlijk! Alleen maar leuk zo'n extra echo! Het kindje lag goed. Het hoofdje netjes naar beneden, billetjes omhoog en het ruggetje lag aan de linker kant. Toen ik 3 uur later bij de vk kwam lag het ruggetje alweer aan de andere kant.... maar goed. Het hoofdje zit in ieder geval aan de goede kant. Op de echo kon je heel duidelijk het gezichtje zien. We vonden het bijna op een 3D echo gaan lijken.... Maar op de ingescande foto is het al een stuk minder duidelijk...

Vanmiddag hebben m'n moeder en ik ook eindelijk maar eens even een foto sessie gehouden van m'n zwangere buik. Het lijkt eindelijk wat! Het lijkt meer dan het in werkelijkheid is....maar met dit t-shirt valt dat niet op... M'n dochtertje wilde ook wel even op de foto.

Een foto met een blote buik zal ik jullie niet aandoen, want dat ziet er echt niet uit! Ik heb helaas nog steeds geen mooie ronde buik. Zal ook wel niet meer komen! Daarvoor moet ik eerst zwanger zijn van een meerling geloof ik....

Groetjes Jojanneke

P.S. hoe is het met jullie buikjes gesteld???

Hoi Jojanneke,

Mooie foto's. Je kan op echo inderdaad mooi het gezichtje zien.
En ligt met hoofdje naar beneden. Mooi zo, gelukkig :)
Ook leuke foto met je dochtertje.

We hebben hier ook topic staan met allemaal zwangere buikjes op. Van een aantal dames. Misschien kan je ook daar kijkje nemen?

Hier foto van buik met 35 weken.

Hoi,

Ik ben niet echt actief hier, maar nu ik verlof heb zal ik wat meer schrijven (ik lees namelijk wel).

Ik vind dat je een mooie buik heb hoor! Je draag mooi naar voren.
En leuk he nog een extra echo, bij mij twijfelen ze ook iedere keer hoe het ligt en heb ook al 2 extra echo's gekregen! Maar gelukkig ligt hij ook met zijn hoofd naar beneden.

Ik zal ook eens een foto plaatsen, dit is mijn buikje met 35 weken:

En ook een foto met mijn dochtertje erbij:

Groetjes Elise mv Chelsey(23-9-2006) en ??(11-4-2009)

Hee, wat een mooie buiken, en lieve foto's met jullie kindertjes!
Jopje, die echofoto is echt heel mooi!
En dat met 35 weken!!!!!!!! Bij mij konden we echt niks meer zien, overal waren schaduwen van armpjes en beentjes. Zelfs de laatste keer (omdat ze ook twijfelden over de ligging) kon de verloskundige in het begin niet eens zien of het vanonder nu een hoofdje of een kontje was! Uiteindelijk zagen we daar het hartje kloppen, dus lag het wel goed. Misschien ligt het ook aan het soort echo-apparaat, die van haar is in elk geval een onding (zegt ze zelf ook).
Maar wel hééé'l leuk dat je onverwachts nog zo'n mooie echofoto hebt!!!!!

Terug
Bovenaan