Eindelijk, eindelijk na lang wachten ongesteld!!!!!

A

Anoniem

Guest
Nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen maar... YESYESYES ik ben na 95 (!!!!!!!!) dagen eindelijk ongesteld geworden. Op naar de 2e ronde en hopen dat mijn cyclus een stuk korter is.
En voor degenen die zwanger zijn........Gefeliciteerd!

Groetjes

Ik hoop voor je dat dit eenmalig was, moest je ontwennen van de pil ofzo?

Nu kun je tenminste voor het echte werk gaan , hoop dat het snel raak is voor je.

Groetjes, Jetje

Hey Jetje,

Ik hoop inderdaad dat dit eenmalig was. waarschijnlijk moest mijn lichaam nog ontpillen. Ik had niet verwacht dat ik zo lang moest ontpillen.

Groetjes

Hey sept16

Jeetje zeg,volgens mij heb je het record wel verbroken he,heb pas nog een topic aan jullie geschreven weet je nog,(Sept16,tijs,mayoQ) dat ik zoveel bewondering voor jullie had om dit zo lang vol te houden ppppfffff!!! Ik werd al gek na 5 dagen over tijd laat staan 95,jeetje mina!!
Maar sept16 je weet nu eindelijk wel waar je aan toe bent he!Ik wens je de volgende ronde meer geluk en hopelijk een normale cyclus.

groetjes Wendy

jajajajajajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hefeliciteerd, ik wens je heel veel succes in de volgende ronde. enne hopelijk geen recordpoging meer!!!!!!
(ik vind het vervelend om te zeggen maar je hebt hem gewonnen........)
maar een positieve test zou mooi zijn deze  ronde
 ik duim voor je, klus ze deze ronde
heel veel groetjes mayoQ

Hé Sept16,

Eindelijk ongesteld!!!!! Wat zul jij opgelucht zijn. Deze keer gaan we met z'n allen er géén recordpoging van maken hoor.......... Laten we hopen dat we allemaal een beetje een normale cyclus hebben.

Tijs

hoi hoi ...

eigelijk hoor ik hier niet meer thuis maar ik kijk automatish toch altijd even....
jouw berichtje viel me op omdat ik een 4 a 5 maanden geleden zo ongeveer bijna hetzelfde berichtje plaatsten.....bij mij heeft het bijna 7 maanden geduurd voor ik ongesteld werd!!!....echt super frustrerend he...ik kan me je blijdschap heel goed voorstellen....nu wilde ik je alleen vertellen dat ik daarna ook nooit meer ongesteld ben geweest want ik was gelijk daarna ZWANGER!! hihi.....dus mischien krijg je hier weer positieve hoop van!!!

groetjes lonneke

alle dames succes met zwanger worden!!!

Terug
Bovenaan