Eindelijk foto's van mn meisje

Eindelijk wat tijd 'over'. Morgen mag ze ook eindelijk in een wiegje, maandag zou ik 35 weken zwanger zijn, zij is dus (volgens ziekenhuis berekeningen) 35 weken. Ze moet nog leren drinken, ze drinkt ongeveer twee keer pd een flesje (40ml) en twee keer pd aan de borste(15ml). Da's lang niet voldoende, dus de sonde blijft er nog even in. Maar goed, elk stapje is er een. Ze is alweer 2 weken oud! En ik zit nog in de kraamtranen en andere ellende van vermoeidheid etc.

Maar goed, ik probeer hier een en ander te lezen, maar het valt me zwaar. (sommige dingen heel opwekkend, andere te zwaar momenteel) Hopelijk hebben jullie daar begrip voor. Ik ga zeker op een later moment meer aandacht aan jullie schenken!

De foto's staan onder het album "Bam 13 mei 2011" : kerstinl is m'n hyves naam. Ik heb alleen hyves nog steeds niet 'vrij'ingesteld, dus je moet eerst vrienden worden ;) Tot gauw! En sterkte allemaal!!

Gr Kerstin

ik denk dat je nu wat anders aan je hoofd hebt. genoeg vreugde en zorgen zonder alle perikelen van ons :) geniet van jullie meisje en ik hoop dat ze snel sterker wordt om zelf te drinken.

Terug
Bovenaan