Eindelijk gaan we ervoor

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal.
Het is zo ver. We hebben ons gezetteld in onze nieuwe huis en zijn net getrouwd en we willen graag kinderen.
Afgelopen maanden nog voorzichtig aan gedaan, in de week dat de eisprong kon gaan plaats vinden, het Safe gedaan. Maar vanaf deze maand gaan we er voor.
Ik ben al ruim 2 jaar geleden gestopt met de pil, dus ben helemaal pilvrij. Dus dat is wel een lekker gevoel.
We hebben zitten rekenen en de carculator op internet gebruikt om te kijken wanneer mijn eisprong gaat plaats vinden en dat zou 8 of 9 maart zijn.
Ben altijd een regelmatige cyclis, maar de laatste maanden is dit dus een beetje weg. Dus zit er over te denken om toch maar een ovulatietest te gaan kopen. Om even zeker te zijn of het gene wat we doen, goed is.
Toch raar, altijd gezegt tegen vriendinnen, dat ga ik niet door hoor rekenen en testen kopen, en we zijn amper begonnen en het begint nu al hahaha.
Ik wil het zo graag, ondertussen ben je er toch heel veel mee bezig.
Dus zo op naar de DA, om mij te laten informeren.
Vind het toch wel heel spannend en leuk tegelijk

xxx Yvonne

Je kan ze ook simpelweg op internet bestellen. Kijk maar op sensitest! Succes

Hallo Yvonne,

iedereen moet het natuurlijk voor zichzelf weten, maar ik zou niet gelijk met ovulatietesten beginnen. Je kunt er ook te veel druk op leggen,en volgens mij is het veel fijner als je er plezier aan beleeft! Na een maandje of 3 kan je ze altijd nog bestellen. Natuurlijk snap ik dat wanneer je besluit er voor te gaan je ook zo snel mogelijk zwanger wilt zijn, maar ken heel wat meiden die behoorlijk gingen stressen van die ovulatie testen!!

Natuurlijk is dit maar mijn mening en moet je zeker doen waar jij je prettig bij voelt meid.
Ik hoop voor je dat jullie snel zwanger mogen zijn.

Groetjes Anne

ps ik ben zelf 3 keer zwanger geraak elke keer binnen de 3 maand met een niet al te regelmatige cyclus dus het kan gewoon hoor.

Hey....

Leuk dat jullie ook voor een kleine gaan! Het is zo'n spannende periode... geef het wel even de tijd! Het mag een jaar duren... dat is lang dus zwanger worden is een kwestie van geduld.
Je kan wel wat doen om je kanzen wat te vergroten. Een goede tip is: na je menstruatie om de twee dagen gaan vrijen tot je ei geweest is. zaadjes blijven soms wel 5-7 dagen in je baarmoeder actief en als je regelmatig vrijt liggen er dus voldoende zaadjes klaar rond je eisprong en hoef je dus ook niet bang te zijn dat je m mist. Zeker als je een regelmatige cyclus hebt weet je ongeveer wanneer je eisprong is en als je dan daarna stopt met vrijen dan maak je zeker een goede kans.

Ik heb ook wel eens ovulatietesten gebruikt en ik werd er gestresst van: zou ik wel een eisprong hebben? En wanneer komt ie? en het kost je heel veel geld.

Maar doe maar wat goed voelt....

Hoi Yvonne,

Spannend hoor!
Veel plezier met klussen de aankomende dagen!!!! Hopelijk ben je dan snel zwanger.

Groetjes, Chantak

Hallo Zusteryvonnen!

Welkom bij de club!! Gezellig dat je mee komt kletsen en nog gefeliciteerd met je huwelijk! Er breekt een spannende tijd aan nu en hier kan je als vrouw zó je ei kwijt.........letterlijk hahaahhah!!!!

Liefs Jessica

Hoi mensen.
Gisteren de ovulatietest gekocht, en nee wordt hier gelukkig niet gestrest van, zoals mensen schrijven. Geeft mij alleen een bevestiging. Ik zou nu namelijk "vruchtbaar"moeten zijn volgens de berekeningen, maar normaal merk ik dit altijd, en nu heb ik nog geen verschijnselen (afscheiding ed)
Ik heb de test gekocht om dit bevestigd te krijgen, en die test geeft nu nog niks aan.
Maar we gaan lekker bijklussen, de komende dagen en natuurlijk gewoon genieten.
Kan gelukkig altijd nuchter zijn, en dat blijf ik nu ook wel, ondanks dat het spannend is.

Jullie ook allemaal veel succes met klussen

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan