EINDELIJK GEBOREN: MICHIEL !!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Twaalf dagen na de uitgerekende datum is na een inleiding onze 3e telg geboren! Hij heet Michiel Frieso, weegt 3880 gram en is 52 cm lang. Hij kwam op 28 oktober ons gezin vervolmaken!

We zouden ons om 8 uur in het ziekenhuis melden voor de inleiding, worden we om kwart voor 7 gebeld dat er geen plek is voor ons! Dat was best even een klap. Om 10 uur werden we gebeld dat we toch konden komen. Mijn man was inmiddels alweer naar het werk vertrokken...
Rond half twaalf kreeg ik een infuus en om 16.03 uur ben ik al bevallen! De laatste 4cm ontsluiting deed ik in een half uur!  Tien minuten persen en daar was ons mooie mannetje al! Dat  was even  heel heftig en ik kon  eerst niet bevatten dat het al  gebeurd was!
Drie uur later leek  alles ook al zo goed, dat we met z'n drietjes naar huis mochten, dus om 1900 uur waren we thuis en zaten we  -compleet- met z'n  vijven op de bank.

We hebben heel lang op Michiel moeten wachten, maar de bevalling en de kraamweek (want hij 'doet' het prima) maken alles goed!

Ik wens iedereen veel geluk met de nieuwe wereldburgers en nog een fijne tijd en lekker genieten tijdens het bevallingsverlof!

Groetjes, Henrike

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Michiel!! Jullie hebben er heel lang op moeten wachten, maar nu kunnen jullie lekker gaan genieten!!

Groetjes,
Nelly mv Dean & Lynn (10-10)

Hoi Henrike,

Gefeliciteerd met de vlotte geboorte van Michiel!
Je hebt lang op 'm moeten wachten, maar uiteindelijk was hij er dan toch nog snel.
Lekker genieten met z'n allen! Je zult nu wel zo ongeveer je laatste dag kraamhulp hebben, dus succes straks met 3 kids.

Groetjes, Michele (mv Dimas, Luna en Manoe 27-09)

Hoi Henrike!

Gefeliciteerd met jullie kleine manneke Michiel!
'Heerlijk dat je zo vlot bevallen bent. Moeilijk te bevatten, ik ben zelf ook in minder dan 2 uur tijd bevallen, maar toch wel veel fijner dan zo'n ellenlang verhaal.
Geniet maar lekker van jullie ventje!!

Liefs, Billie
Mama van Quinten (29-11-2006) en Lois (17-10-2008)

Gefeliciteerd!!!
geniet er maar lekker van

Liefs Jenny (
Senna 13-10)

Hoi Henrike,

Gefeliciteerd!! Geniet van jullie ongetwijfeld mooie zoon!!

Liefs,
Anne

Hoi Henrike,

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Heerlijk hoor om zo snel met elkaarthuis te zijn en dan te kunnen   genieten. Vooral mee doorgaan!

Groetjes Belle

Terug
Bovenaan