Eindelijk gedraaid

Hallo dames,

Hoe is het hier?
Gister bij de VK geweest en onze kleine meid is eindelijk gedraaid hoe is het met jullie en de zwangerschap? vandaag was mijn laatste werkdag, en nu afvragen wat ik al die tijd ga doen voordat onze dame komt!
Ik wens jullie heel veel sterkte met de laatse weekjes en tot snel

gr. Kim

Ik moet nog 2 weken werken en ik heb het helemaal gehad. Mijn aanstelling wordt niet verlengd en loopt dus af in mijn verlof. Vandaag kon ik eerst het kantoor niet in en daarna bleken ze mijn account te hebben opgeheven. Het heeft 3 uur geduurd voordat ik weer op pc kon. Mijn motivatie is het absolute nulpunt gedaald.
Ik ben toe aan verlof en al die dingen die nog thuis moeten gebeuren.

Afgelopen weekend hebben we een flinke slag geslagen in het maken van de nieuwe kamer van de middelste. Het begint ineens ergens op te lijken. Ik heb wel tafelpoten van de trap laten vallen waardoor nu de trap beschadigd is. Kortom, ik heb het gehad en ben toe aan iets positievers en daarop mijn energie richten.
Gelukkig doe ik nog zw.yoga. Dat is vooral om er 1x per week goed bij stil te staan. Ook haal ik veel positiefs uit mijn 2 meiden en mijn man. Dat is natuurlijk het belangrijkste, maar soms is dat moeilijk te zien...

Groetjes,
Tamar

@ Tamar;
Dat kan ik me heeeel geod voorstellen ja, dat je dan geen motivatie meer hebt!!! Vervelend is dat he, met dat werk en die contracten....mijn contract is ook niet verlengd, vlak voor mijn verlof....pfff lekker dan....

Neem je ook niet een beetje veel hooi op je vork? Als ik dat zo lees, ook de kamer van de middelste vernieuwen....pfffff al zal dat mss wel moeten ivm de babykamer die op die plaats komt? Maar alles tegelijk zorgt natuurlijk wel voor stress....als je verlof krijgt komt er vast meer rust (je krijgt je verlof ook gewoon doorbetaals want daar heb je voor gewerkt). Suc6.

@Kim;
Fijn dat het gedraaid is, heeft het bij jou nu geen ruimte meer om terug te draaien (ik weet zo ff niet hoe ver je bent)?
Bij mij lag ze de laatste controle ook ineens in een stuit (32 wk) dus ik krijg volgende week (met 35 wk dus) een echo voor de ligging....spannend....wel leuk om ons dochtertje weer ff te mogen zien....maar ik bid zo dat het nu goed ligt....ik wil zo graag, net als de vorige 2 keer, thuis bevallen....

gr, Suus

@Suus. Dank je. Tja, het is enerzijds druk, maar het zou ook druk zijn in mijn hoofd als alles blijft liggen. In het verlof kan ik me tenminste alleen nog maar op thuis en de baby richten en daar weet ik dat ik van zal bijtrekken.
Jammer dat jij mijn lotgenoot bent. Ik gun dit niemand.

Gisteren heerlijke verjaardag van mijn oudste gehad en straks lekker op tijd naar huis om het op de crèche te vieren. Dan nog maar iets meer dan 1 week werken en geloof me: daar loop ik niet zo hard meer, tenzij ik daar zelf zin in heb.

Laat je weten wat er uit de echo komt?

Groetjes,
Tamar

@Suus. Dank je. Tja, het is enerzijds druk, maar het zou ook druk zijn in mijn hoofd als alles blijft liggen. In het verlof kan ik me tenminste alleen nog maar op thuis en de baby richten en daar weet ik dat ik van zal bijtrekken.

Gisteren heerlijke verjaardag van mijn oudste gehad en straks lekker op tijd naar huis om het op de crèche te vieren. Dan nog maar iets meer dan 1 week werken en geloof me: daar loop ik niet zo hard meer, tenzij ik daar zelf zin in heb.

Groetjes,
Tamar

Groetjes,
Tamar

Groetjes,
Tamar

Terug
Bovenaan