Eindelijk (geen fles meer om 4 uur 's nachts)

Eindelijk hebben we een beetje rust in ons huis.

Onze kleine meid kwam naast de voeding rond middennacht ook altijd nog tussen 4 en 5 voor een voeding. Die hebben we er deze week af kunnen krijgen gelukkig. Nu slaapt ze juist heel erg goed en moet ik haar regelmatig 's ochtends wakker maken. Over een paar weken ook maar eens proberen om ook de middennachtfles ervanaf te krijgen.

Ik wou dit even met jullie delen, heb ook regelmatig advies hierover gevraagd, dus vandaar.

Groetjes

Yeahhhhhhhhhhhhhhhh Wat heerlijk dat het je nu gelukt is. Wat een opluchting is het he, als je de nacht door kan slapen.;-)
Alles komt goed als je maar geduld heb, zoals ik al eerder zei het ene kind is het andere niet.

Liefs Binbar

Wat ontzettend fijn! Krijg jezelf ook wat meer rust. Hoop dat je snel de nachtfles er ook af kan krijgen.
Geniet ervan!
Liefs

Bedankt voor jullie reacties en ik geniet inderdaad van m'n nachtrust en ik voel me overdag ook al weer wat fitter.

@ Binbar: inderdaad is elk kind weer anders, vrijwel elk kind wordt er rustig van als je haar/zijn speen geeft, maar onze kleine meid moet niemand zien want dan gaat ze huilen terwijl als je haar gewoon haar gang laat gaan dan gaat ze gewoon weer slapen (moet je ook maar weten he).

we hopen inderdaad binnenkort ook de nachtfles eraf gaat, maar m'n man is best wel een nachtmens en vind die fles niet zo heel erg...

Liefs

Haha nou die van mij wil ook echt geen speen meer, maar gewoon zijn duim/vingers. En geeft de laatste nachten ook soms aan wakker te zijn wij reageren niet en hij slaapt gewoon door. Als we wel gaan kijken wil die een fles. ;-) Moet je idd mar net weten van je eigen kind.

hier is ook nog steds de laatste fles om 22:00 uur hoor.

liefs

Terug
Bovenaan