Eindelijk gelukt!

Beste allemaal,

Al vanaf eind vorig jaar ben ik actief op het forum, het zwanger worden forum. Eind januari ontdekte ik dat ik zwanger was, maar  helaas in de 9e week is een missed abortion geconstateerd en met ruim 11 weken heb ik een curettage ondergaan.
Nu was er ineens een nieuw forum, en het lukte  maar niet om mij aan te melden (dit had te maken met instellingen op mijn pc). Maar nu is het dan toch eindelijk gelukt!
Even wat gegevens voor de lijst: ik ben Noor, 36 jaar, mk 22-02, NOD 02-06.

Groet,
Noor

Welkom,

Het is een rustig forum hier..
Het is fijn om ervaringen te delen en met iemand te kunnen kletsen die in hetzelfde schuitje zit. Ik wil zelf niet mijn omgeving teveel belasten met mijn gevoelens..je bent al zo snel een zeikerd ls je het er teveel over hebt.
2 juni is je nieuwe NOD ? Spannend hoor..dan zit je nu in de "wacht" week..dat vind ik altijd het langst duren..je kan niets meer doen en alleen maar wachten..je let ook meer op je lichaam..wat voel ik enzo ..
heb je nog meer kinderen ? Ik heb al twee schatten rondlopen en was erg blij met de komst van nummer 3..helaas mocht de blijdschap maar erg kort duren en kreeg ik een spontane miskraam. Ik ben op controle geweest en in princiepe moet alles nu weer goed zijn voor een nieuwe ronde. Ik denk dat ik zo rond 8 juni weer ongesteld moet worden..we zullen zien..de eerste maand na een miskraam is altijd wel een beetje raar..

issabel

Hi Noor,

Helaas welkom op het forum want je bent hier tenslotte niet vanwege de leukste reden.
Ik ben zelf ontzettend blij met het forum omdat er altijd wel iemand is aan wie je je verhaal kwijt kunt en je steun vind bij mensen die je gevoel zo goed kunnen begrijpen.

Ik hoop dat het inmiddels weer wat beter met je gaat en dat je de toekomst positief blijft inzien. Zelf lees ik altijd wel even dagelijks mee op het forum maar kom er niet altijd aan toe om te reageren en soms wil je gewoon ook even rust.

Heel veel succes met alles wat je toe mag komen.

Corina

Hellooo Noor,

Het is jou ook overkomen, het vele verdriet wat wij ook mee hebben gemaakt. Helaas is de natuur kei hard. Soms doet het pijn dat je je wens nog niet in vervulling ziet gaan.
En daarom zijn wij er dan....je lotgenoten.
Hier kunnen we lekker kletsen over ons verdriet en ook leuke dingen.

Ik zal je gegevens op de lijst aanpassen, komt voor de bakker!!

Liefs Bibi**

Dames,

Dank voor jullie reacties. Issabel, om je vraag maar meteen te beantwoorden. Dit zou mijn 1e zwangerschap zijn. Laat een partner ontmoet en pas vorig jaar bewust gekozen voor een kind. Eigenlijk was ik vrij snel zwanger (3 mnd. na stoppen met anticonceptie) en dat gezien mijn leeftijd en langdurig pilgebruik. Maar helaas is deze zwangerschap dus geeindigd in een miskraam. Inmiddels is het ruim 3 maanden geleden dat ik een miskraam heb gehad en de scherpe kantjes zijn er vanaf.
En het licht staat weer op groen! Na aankomende NOD (2 juni) willen we er weer voor gaan. Lichamelijk en geestelijk ben ik weer in staat een nieuwe zwangerschap aan te gaan. Dus dat wordt de vruchtbare dagen in de gaten houden. Spannend!

Groet,
Noor

Terug
Bovenaan