Eindelijk genieten...

Sinds een week gaat het goed met Olivia.
Ze huilt een stuk minder kan zich zelf een tijdje vermaken als ze ons ziet dan begint ze te lachen dat is mooi. Ze heeft medicijnen gekregen voor haar reflux en daar reageert ze goed op. Ze heeft nog wel huil momenten en je ziet ook nog wel dat ze pijn heeft maar het gaat een stuk beter. Ik kan nu eindelijk genieten en dat is zo fijn. Ik hoop dat jullie ook zo aan het genieten zijn???

Wat kan het soms zwaar zijn he! Ik vond die eerste periode ook moeilijk door de reflux. Ontzettend fijn dat jullie beter kunnen genieten! Wij hebben inmiddels ook een goede balans gevonden. Mijn man heeft een aantal weken op vrijdag vrij zodat we meer tijd voor elkaar en de kids hebben. Hierdoor heb ik ook tijd om niet alleen maar bezig te zijn met zorgen voor Robin. (gelukkig voelt Robin zich ook veel beter)
veel plezier!

Dank jullie wel!
@Suzanne, We hebben het zeker zwaar gehad een paar weken geleden wist ik het echt niet meer. Wat fijn dat je man vrij heb kunnen krijgen. Bij ons kan dat helaas niet. Ik heb wel een maand extra vrij genomen en dat geeft me wel heel veel rust... Geniet van jullie Robin en jullie andere kids!

Terug
Bovenaan