Eindelijk GOED nieuws!

Hoi meiden!

Vanochtend zijn we naar het UMC geweest voor een afspraak. Dit omdat we 3 weken geleden in een eerder gesprek niet hebben geaccepteerd dat we na de miskraam weer onder aan de wachtlijst kwamen voor de IUI nadat we 2 jaar bezig zijn geweest.

De gyn. had het overlegd in het medisch team en we mogen direct beginnen. Bij de eerste oproep zitten we erbij!

Eindelijk actie!! YES!
Ik voel me meteen een stuk beter!

Liefs Inge

Hey Ing,

Dat is GEWELDIG nieuws, zeg!!!
Heeerlijk voor jullie, eindelijk gaat het weer vóór de wind, het is jullie van harte gegund!!
Je mag trots op jezelf zijn want door jouw doortastendheid en assertieve optreden heb je dit bereikt en DIK verdiend.

Maakt meteen je dag(en) weer goed he!
Dikke kus, Suus

Hoi Inge
Wat een supergoed nieuws zeg! Dat konden jullie ook echt wel gebruiken, ik gun het jullie van harte! Zo blijkt toch maar dat je niet altijd zomaar moet accepteren wat artsen zeggen. Jij hebt er meteen werk van gemaakt,ik wil niet zeggen dat dat altijd werkt hoor, maar in jullie geval gelukkig wel!

Dikke kus A

Lieve Suus, Simoon en A,

Wij stonden er zelf ook van te kijken wat er allemaal mogelijk is. 1 x flink je mond opentrekken helpt dus zeker!
Na 2 jaar wachten is het dan zover. Nu maar duimen dat we een beetje geluk hebben en het zowaar een keer raak is.

x inge

Hoi LIeve Inge
Ik ben heel blij voor je schat eindelijk weer eens goed nieuws voor je.
Meisie hoop voor je dat het niet lang meer zal duren.
Dikke kus NIEM

Hoi Meissie!

Wat een ontzettend geweldig nieuws. Ik ben zo blij voor jullie!

Het gaat vast gelijk lukken. Ik duim in ieder geval voor je!

We mailen nog ok!

Liefs,
Cynthia

Terug
Bovenaan