eindelijk goed nieuws!!

Hallo meiden,

Het is weer een poosje geleden dat ik wat geschreven had, maar er ik ook veel in de tussentijd gebeurd. Ik was voor de eerste keer begonnen met clomid. Dit omdat ik een cyclus had van 50 dagen. Nu ben ik ondertussen al ongesteld geweest en jawel, mijn cyclus was maar 30 dagen!!!. Dus de clomid doet zijn werk.

Mijn man is voor de tweede keer getest en ook van hem was het helemaal goed. De eerste keer was dit niet het geval, maar dit kwam waarschijnlijk omdat hij de avond ervoor flink wat alcohol gedronken had.

Nu ben ik voor de tweede keer begonnen met mijn kuur clomid. Afgelopen vrijdag moest ik naar de gyn. Daar heb ik een echo gehad, was mijn 11de cylcusdag, en daaop op was 1 heel goed eitje te zien. De gyn zei dat ik dit weekend of misschien net na het weekend mijn eisprong heb. Dus wij zijn maar aan het klussen gegaan.
Nu moet ik volgende week maandag terug om bloed te prikken of ik inderdaad mijn eisprong heb gehad. Ben heel erg beniewd, maar het is alles bijelkaar heel goed nieuws, en wie weet gaat het op deze manier wel lukken!!!

Meiden, allemaal veel succes!

Gr roeltje

Heeee Roeltje.

Dat is idd heel goed nieuws zeg, wat een wondermiddel he Clomid, hoop dat je je eisprong hebt gehad, en succes natuurlijk met veel klussen is erg belangrijk, en ik hoop echt we hopen allemaal natuurlijk voor je dat je binnenkort goed nieuws hebt voor ons.

Groetjes Mickey

he roeltje,

En of dat goed nieuws is zeg!! Wat fijn dat het goed gaat! Enne het klussen is gelukkig niet zo heel erg vervelend toch

Ik hoop echt voor je dat julli goed hebben geschoten en dat het eitje gesprongen is!!

Zelf zit ik ook net in de medische molen,(ik heb PCO)  deze maand word ik nog zonder medicatie gevold maar de maand erna waarschijnlijk ook clomid. Als ik lees wat dat middel allemaal doet dan kan ik haast niet wachten...

knuffel van kreeftje

Terug
Bovenaan