Eindelijk goede schoenen gevonden voor Nynke!!!

Hey meiden,

Na al een paar weken opzoek te zijn geweest voor goede schoenen voor Nynke heb ik ze eindelijk gevonden!!!
Nynke liep nog steeds op schoentjes wat leek op sandaaltjes maar dat vond ik nu toch echt te koud worden.
Ze had dan wel een majo aan maar toch.
Elke week ben ik wezen zoeken voor goede schoenen,maar ze heeft nogal een hoge vreef dus het was erg moeilijk ze te vinden.
Vandaag eindelijk geslaagd voor 2 paar half lage laarsjes 1 met veters en 1 zonder veters.
Het was ook nog eens 2e paar 50% korting dus heb dus 2 verschillende paren meteen aangeschafd.

Nynke moest ze natuurlijk passen, wat denk je wilt ze niet lopen ze vind het maar raar aan dr voeten haha!
"smiddags toen we thuis kwamen weer dr nieuwe schoenen aangedaan en ze bleef stokstijf staan ze wilde geen stap vooruit doen,denk dat ze gewoon moet wennen want deze schoentjes zitten wat hoger om dr beentjes.
Na uiteindelijk maar een liedje te verzinnen over nieuwe schoenen vond ze het toch wel leuk een paar stappen te zetten.
Nu maar hopen dat ze ze morgen ook weer aanwilt haha!;-)

Liefs Stefanie

He Stefanie,

Wat fijn dat jullie eindelijk een paar fijne schoenen hebben gevonden. En dan ook nog direct twee paar!!

Dat van het niet lopen herken ik wel hoor. Dat deed onze meid in het begin ook. Ze moeten dan weer even wennen. Ik weet nog dat ze haar eerste paar schoenen helemaal niet meer aanwilde en er ook niet op wilde lopen. Toen ik ze 's morgens aandeed keek ze me echt aan van moet dan nou?
Gewoon aandoen en haar erop laten lopen is mijn advies. Des te sneller is ze eraan gewend. En als ze er niet aan denken is er niks aan de hand.

Groetjes Anne

Fijn dat jullie geslaagd zijn! Een hoge wreef is inderdaad heel lastig. Mijn dochter heeft toevallig gisteren nieuwe laarzen gekregen. Daar liep ze op alsof ze grote legerkisten aan had, ofzo. Heel oncharmant, hihi! Maar ze zal er inderdaad wel aan wennen, hoor. Gewoon lekker mee naar buiten nemen, dan is ze het zo vergeten, lijkt mij.

Groetjes,
Dory

Hoi Stefanie, heeeel herkenbaar!Lenthe heeft ook een hoge wreef en ook nog eens flinke onderbeentjes, kan geen enkele leuke laarsjes vinden voor haar...Heeft nu nog schattige Nikes aan, stoer onder ee spijkerbroekje maar staat niet echt hip onder haar nieuwe fluweel zwarte jurkje voor de kerst...
Mag ik vragen waar je de laarsjes bent tegengekomen?
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan