eindelijk heeft ze een carnavals pakje

Hahahaha. wat stoer jah.
Dus julie gaan te carnevallen??
Waar in het land wonen julie??

Hier in Noord-Holland zijn ze niet zo'n fan van carneval.
En meestal is het ook nog zo rond mijn verjaardag hihihihi fantastisch.

Zou je geen foto hier kunnen plaatsen van je super baby!!!!
Kunnen we allemaal met je mee genieten.

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Ja wij wonen in het zuiden van het land. In brabant. Tussen eindhoven en tilburg in. We gaan niet echt carnavallen hoor maar naar de optocht kijken enzo..

Ik zou hier heel graag een foto van Tyche plaatsen in haar pakje maar heb met mijn man besloten dit niet te doen. Hij vind dat namelijk echt helemaal niks en is bang voor de raarste dingen. Dus dat moet ik maar accepteren van hem.

Maar misschien dat ik hem overhaal voor dat ene foto-tje want ik wil het eigenlijk wel echt laten zien

Ik kan je man wel begrijpen.
Je weet ook wat er een tijdje teug was gebeurd met foto's van een kindje van hier op het forum.

Soms vind ik het zelf ook best wel eng, ben bang dat ik misschien ook wel Joëlla haar foto('s) ergens anders terug zie.

Maar ik hoop nog een keer je mooie super baby te kunnen bewonderen hihihihi.

Ja ik heb dat verhaal gehoord en ik vind het maar eng hoor! Zieke mensen allemaal.
Ik heb net foto's van Tyche gemaakt en ga ze toch proberen te plaatsen als je ze op hyves kan verwijderen zeg maar.

Hey Phira.

Ik weet niet meer wie het was van het forum.
Maar ze had dus foto's van haar dochtertje op internet gezet.
En toen heeft een ziek figuur die foto's gebruikt op haar site.
Ze vermelde er toen bij dat dit haar overleden dochtertje was
En dat ze10 kg bij de geboorte woog daar door was ze overleden, en ze hing er nog meer lul verhalen bij op.
Er is toen aangifte bij de politie gedaan over dit zieke wijf.

Later heeft ze weer een andere site gemaakt, en heeft ze weer het zelfde geflikt met die foto's. Alleen verzon ze nu weer een andere oorzaak waar door ze was overleden.
Echt heeeel eng en freaky.

De (echte) moeder, zo erg dat ik niet weer wie het was pffff heeft contact met dat gestoorde wijf gezocht en heeft gevraagd waarom ze dit deed en zo.
Ze hing weer een heel lol verhaal op dat ze ziek was en zo.
En vroeg of ze a.u.b geen aangifte wouden doen tegen haar, en dat ze haar konden vergeven.

Ze zou de site weg halen.
Nou dat wijf is echt gestoord.
Maar ik hoop dat ik het een beetje goed vertel, want het is al weer wat langer terug gebeurd.

Dus zo zie je maar weer, er lopen genoeg gekken rond in ons land.

Terug
Bovenaan