eindelijk het hartje gehoord en gezien : )))

Hoi Dames.

we hebben donderdag het hartje gehoord en gezien. o dat was me toch een ervaring. zelfs mijn vriend die zat daar met een bek vol tanden zo van groeit dat kleintje echt in haar buik.. we voelen ons zo gelukkig
 
Hi Kelchris!

Wat fijn dat jullie je zo gelukkig voelen!
Het is en blijft ook zo iets bijzonders!!
Geniet ervan, zo op jullie roze wolkje....

Liefs,
Marieke
 
Dank je wel.

En hoe is het nu met jou ? heb nog niet veel geschreven hier op dit forum maar wel meegelezen. dus hoop dat je nu ook weer kan genieten ondanks toch je dubbele gevoelens. Het is ook fijn om dan toch je gevoelens te delen met allemaal mama,s to be. Groetjes kelly
 
Ik ben blij dat de dag voorbij is. Heel slecht geslapen vannacht, ik bleef maar malen, maar dat geeft niet. Verder voel ik me goed, weinig zwangerschaps-kwaaltjes enzo, ik vindt het fysiek wederom heerlijk om zwanger te zijn! En jij? Hoe zit dat bij jou met kwaaltjes enzo? Wanneer ben jij ongeveer uitgerekend?

Liefs,
Marieke
 
dank je wel blondie75. Marieke de eerste zeven weken had ik heel veel buikpijn en krampen. maar nu gaat het goed alleen misselijk. maar denk ook dat die krampen kwamen door stress op mijn werk. maar nu een andere baan waar ze me waderen en ook weten dat ik zwanger ben.
 
Terug
Bovenaan