Eindelijk iets dat werkt...

Hoi dames,
Wij hebben met onze zoon de laatste paar maanden nogal wat problemen gehad
met het doorslapen. Of liever het gebrek daaraan.
Nu hebben we zijn bedje verplaatst en voila meneertje slaapt alweer een paar nachten
heerlijk door en wij dus ook!!!  
Wij hebben dit gedaan nav een verhaal over aardstralen. Op zich waren we wat
sceptisch. Wij sliepen ook al een tijd niet goed en wij hebben ons bed verplaatst.
Gelukkig hebben we daar de ruimte voor en wij sliepen ineens veel beter!
Dat wilden we dus ook proberen bij Quinten en het helpt!! Heerlijk.
Misschien iets om ook te proberen voor ouders die ook weleens voor de kleine en
zichzelf weer een rustige nacht willen? Ik kan natuurlijk geen garanties geven, maar
baat het niet schaadt het niet. Toch?
Groetjes Melanie mmv Quinten
 
Hoi,
Overal lopen aardstralen. Als die stralen elkaar kruisen geeft dit een bepaald soort
energie af. Daar worden wij als mens onrustig van. (onbewust)
Dus als je bed net op zo'n kruising staat dan kan het zijn dat je minder goed slaapt.
Vandaar als je het bed verplaatst naar een andere plek in de kamer dat het dan vaak
beter gaat. Dan lig je niet meer op een kruising en dus heb je geen last meer van de
energie die daarbij vrij komt.
Je kan iemand met een wichelroede door je huis laten gaan om te kijken of er veel
van die kruisingen zijn op cruciale punten. Dat hebben wij niet gedaan. Wij hebben
op de gok de bedden verplaatst en we slapen alledrie veel beter. Quinten slaapt nu al
bijna een week door. Er was eerder nl geen duidelijke verklaring voor dat hij niet
doorsliep. Het kan natuurlijk toeval zijn.. Maar dat maakt ons niet zoveel uit het gaat
om het resultaat. Nietwaar?
Groetjes Melanie mmv Quinten
 
Hallo,
Mijn dochter is net 1 jaar. En ze wordt regelmatig wakker 's-nachts.....en ik voed haar nog 1 tot 3 keer per avond/nacht (borstvoeding).....en ik merk dan dat ze echt nog honger heeft.
Ze slaapt in dezelfde kamer waar ook mijn zoon (ni 3 jaar) heeft geslapen. En hij sliep daar prima, sliep al na 2 maanden door, en moesten hem wakker maken voor een voeding. Maar we hebben nu wel het bedje op een andere plek staan. Dus ik ga het denk ik ook een proberen om het bedje te verplaatsen. Zoals al gezegd. Baat het niet schaadt het niet........
In iedergeval bedankt.......ook al zal misschien blijken dat het voor onze dochter niet helpt.
groetjes Chantal
 
Terug
Bovenaan