Eindelijk iets positiefs in ons leven.

Hoi hoi allemaal,

Ik ben sinds deze week weer een beetje op het forum na alle ellende die we de laatste weken hebben meegemaakt.
Ik heb jullie verteld over mijn oma die op sterven lag en inmiddels dan ook gestorven is. Dat was een hele moeilijke tijd voor ons, ook al had ze een super mooie leeftijd bereikt. Maar toch.......je wil ze nooit missen.
Daarna de spanning of mijn contract wel of niet verlengd zou worden. Dus ben ik naar mijn baas gegaan en ben een gesprek met hem aangegaan. Heel eerlijk ben ik geweest en heb hem dan ook gezegd dat hij wist dat we met kinderen bezig waren, maar dat ik toch wilde blijven werken.
Mijn contract zou 31 oktober aflopen. Met deze wetenschap hoefde hij het niet te verlengen natuurlijk. Maar hij zegde mij toe dat het toch verlengd werd. PPPPPPFFFFFFTTTTT een hele opluchting !!!
Toen was er nog wat !!!! Ik was 2 dagen over tijd !!!  Durfde nog geen test te doen maar had hem al wel gekocht. Toen ik vanmiddag boodschappen ging doen was ik bloem vergeten dus ik ff gauw terug en met 4 pakken bloem naar de kassa. Daar stond ik achter een vrouw die zei dat ze dacht dat ik zwanger was en zei ook dat ze dat an mijn gezicht kon zien. Ik was helemaal confuus ervan. Heb dit dan ook aan Dennis verteld en die vroeg of ik nu wel wilde testen.
Vanavond saampies met Dennis toch maar de test gedaan en JA HOOR POSITIEF !!!!

Ik ben nu nog helemaal van slag af en besef het nog niet helemaal. Wel heel blij zijn we echt superblij !!!

Nu nog even mijn mond houden tegen iedereen en vooral mijn baas voor hij dat contract verlengd heeft. Dat wordt moeilijk hihihhi.

Nou meiden ik stop er nu ff mee en gaa bijkomen.

Liefs en alle goeds voor jullie

Gaby

GEFELICITEERD

wat heerlijk, jippie,,,wat fijn...

ga ervan genieten en inderdaad na al die ellende weer wat positiefs in jullie leven...................

liefs tobi

ennen die vrouw dat is erg raar.. ook wel een beetje eng......... maar ja het heeft wel ertoe bijgedragen dat je meteen gestest hebt en het nu dus weet

Hoi Gaby,

Wat een goed nieuws zeg, dat is zeker een lekker gevoel EN zwanger EN dat je contract verlengd wordt.

Wat zal jij je lekker voelen !!!!

Probeer ook een beetje van je zwangerschap te genieten en niet te veel nadenken over een miskraam ..... het is jullie gegunt ......

FIJNE ZWANGERSCHAP en hopelijk volgen er vele !!!!!!!

Liefs Belinda.

Hoi Gaby,

Gefeliciteerd! Na regen, nu flink zonnigheid voor jullie! Ik wens je een heel fijne zwangerschap! Fijn dat ook je baan zeker is. Al dat goede nieuws kunnen jullie nu wel gebruiken.

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan