Eindelijk iets positiefs...

A

Anoniem

Guest
hehe eindelijk heb vanmorgen rijbewijs gehaald...
net gelijk aan gevraagd met spoed en kan mijn pasje morgen halen....
Heerlijk gevoel zeg...
Kwamen we er net achter dat we ook een hele leuke schenking van mijn vriend zijn grootouders hebben gekregen...
Dus dat zijn al 2 positieve dingen...
Zal ik dan volgende week nog een keer positief nieuws hebben???

xxx

Van hartelijk gefeliciteerd met je rijbewijs, is altijd heerlijk een auto, kan je dalijk hopelijk met je kindje overal heen!. Hoop voor je dat je volgende week positiefs te zien krijgt!

Liefs Priscilla

Gefeliciteerd meid, heerlijk hoor dat je lekker met je auto overal naartoe kan. Zker met een baby arg handig :)). Hoop voor je dat je volgende week positief test. Wanneer is je NOD precies? Ik heb nu 4 dagen voor NOD posief getest, weliswaar een licht streepje,maar wel duidlijk zichtbaar. Ik duim mee. XX Anna

Gefeliciteerd!! Het geeft zoveel meer vrijheid een rijbewijs en zeker straks met een kleintje ;-) Ik hoop voor je dat je volgende week nog meer positief nieuws hebt!!

Liefs Lynn.

@mamma-anna...

heb rond de 20ste mijn nod maar denk dat het iets langer duurt had mijn ei ook 2 dagen later en de afgelopen paar maand is mijn cyclus steeds een dag langer gaan duren...

Gefeliciteerd met je rijbewijs! Ik ga ook voor jou duimen, voor volgende week.. Ik heb dan ook NOD (op vakantie) dus hoop ook op goed nieuws.
Er zijn deze maand al veel meiden zwanger he? Gaat helemaal goedkomen!

Terug
Bovenaan