eindelijk ik ben er weer!!

na een week of 6 geen internet te hebben gehad, ben ik eindelijk weer online. het zij nog wat moeizaam maar kan in ieder geval weer meedoen hier. Voor de dames die er later bij zijn gekomen van harte welkom. 2 weken geleden de 20-weken echo gehad. Hoofdje aan de kleine kant en buikje ligt 2 weken voor. En het wordt een jongen. Alles ziet er goed uit. Even vreemd idee dat het een jongen wordt omdat we allebei een meisje dachten. Nu druk namen aan het verzinnen. Baby laat zich goed gelden. Heel de dag druk met mama pesten. Vooral mijn blaas moet het ontgelden. Verder bloedarmoede en heel moe. (ijzer wil zelfs met tabletten niet omhoog) Spreek jullie snel weer.

Groetjes Supertje

Hoi,
Fijn dat je weer online bent!
Ja die blaas is blijkbaar een ideale boksbal,,haha
Wat leuk een jongen! Hier wordt het dit keer een meid na drie jongens, dus vind het extra spannend moet ik zeggen, ben al lekker aan het inkopen, blauw en groen vind ik niet zo geweldig voor een meid,,haha
Nou gezellig dat je weer meedoet!
Liefs MJ

He leuk dat je er weer bent! En veel schrijven he...we kunnen wel wat input gebruiken hier ;-)
Gek is dat het als het geslacht anders is dan je allebei dacht. Toen Joris werd geboren was ik ervan overtuigd dat het een meisje zou zijn. Toen de gyn zei dat het een jongen was kon ik dat nauwelijks geloven...ik vroeg zelfs echt? een jongen?? hihihih!

Groetjes

Gezellig dat je er weer bent en dat je weer internet hebt.
Fijn dat je de 20 weken echo hebt gehad, was het erg dat het hoofdje iets achterliep of kon dat geen kwaad?

Sterkte met je moeheid en hopelijk komt je ijzergehalte toch weer omhoog,

Liefs Marina

hoofdje zat maar net onder de lijn dus kon totaal geen kwaad. Vanochtend weer controle gehad en volgens de huisarts wordt het een flinke baby. ijzer was iets omhoog maar moet nu ook voor mijn schildklier bloed laten prikken vanwege de vermoeidheid. Doen we maandag dan maar weer even.

hoi
fijn dat je er weer bent. Ook bij mij wil ijzergehalte niet stijgen ondanks ijzerkuurtje, heb nu bloed moeten prikken voor onderzoek. Was afgelopen disndag bij deverlosk en ze heeft mij gerustgesteld over de niertjes. met 20 weken zat het op de grens maar volgens haar moet ik me geen zorgen maken, ze heeft met de gewone echo gekeken en zag niks raars en ook bleek dat het geslacht klopte bij wat ze dacht. Blijkt dat een bepaald geslacht er meer last van kan hebben, weet zelf niet wat aangezien ik niet wil weten wat het wordt maar het was fijn om te horen. Ik hoop in ieder geval dat je ijzer omhoog gaat want die vermoeidheid is slopend.

Terug
Bovenaan