Eindelijk! Ik kan het van de daken schreeuwen!

Hey meiden

We hebben net de termijnecho gehad:) Ik ben 11+4 dus 1-11-12 uitgerekend! Helemaal hyperdepiep happy!! Hij is nu 5cm groot, hartje klopte goed, maagje, ruggenwerveltje, kaken, oogkassen, armpjes en beentjes alles was goed te zien:)
Hij is net als zijn moeder aan de aquarobics! Druk aan het bewegen:) Haha constant die kont in de lucht aan het gooien.. We hebben weer genoten! En kunnen nu helemaal blijven genieten!

We willen met 16 weken een 2d pretecho laten maken om weer even te kunnen gluren en ik wil heel graag een filmpje hebben. Die krijgen we bij de vk namelijk niet:( Alleen de pretecho rond de 30 weken a 90! Euro)
We gaan de pretecho's (2D met 16w en 3D rond 30w) bij een echocentrum laten maken.

Over 4 weken moet ik weer op controle komen voor bloeddruk en hartje luisteren. En dan word er een afspraak gemaakt voor de 20weken echo.

Nu moet ik binnen 2 weken bloed laten prikken, voor de 16e week kraamzorg regelen en voor de 24e week de erkenning regelen.

Leukleuk! Ben zooo blij! Nu kan ik echt lekker naar kleertjes kijken en kopen en lekker babykamers gaan kijken!

Morgen gaan we het mijn broers en schoonzus vertellen en v d week ook mijn schoonzussen en zwager en dan het weekend de vrienden en dan mag iiieeedereen het weten!!!:)

Haha sorry voor mijn lange verhaal!

Liefs
 
Lieve Renate,

Wat een feest meid! Helemaal geweldig! Alles is goed en de kleine uk is lekker actief, top!
Veel plezier morgen met vertellen, ook zo'n bijzonder moment, have fun! Maar dat zit wel goed, ben echt zoooo super blij voor je!

Geniet ervan meis, jullie hebben het meer dan verdiend!

Liefs Lynn.
 
Hoi Renate,

Wat een geweldig bericht zeg wat zullen jullie nu blij zijn,en nu maar gaan genieten van het kleine wondertje in je buik...

Heel veel plezier met shoppen..
Willen jullie met de pretecho met 16 weken weten wat het wordt??

Liefs rian
 
wat super allemaal zeg!!
gefeliciteerd en ga er lekker van genieten!!
ik heb toen bij mn dochter ook een pretecho laten maken en hier een dvd van, dat is echt helemaal geweldig.
Je kan het dan zo goed zien, helemaal super!!

liefs
 
Geweldig meis, echt supergoed!!
Ik kan niet wachten totdat ik net zo ver ben als jij,
dat zal zo'n opluchting zijn! En superleuk zo'n pretecho een vriendin van mij heeft dit ook laten doen, heel bijzonder om alvast zo'n kijkje in je buik te kunnen nemen!

Nu genieten!
En veel vertel-plezier!

Liefs,
Marieke
 
Terug
Bovenaan