Eindelijk in gewone slaapzak; Blije mama!

<p>Hoi (toekomstige) mama's,</p><p>Ik wil gewoon even mijn blijdschap uiten?</p><p>Hoe blij ik was dat ons kereltje van eindelijk rustig kon slapen in zijn Puckababy piep en tot gisterochtend in de Puckababy mini, nóg blijer ben ik nu dat hij sinds gistermiddag eindelijk in een gewone slaapzak slaapt!??? Hij is nu 4 maand.</p><p>Gisterochtend heeft hij weer 2 prikjes gehad en dan mag je eigenlijk niet inbakeren, de jeugdarts adviseerde me om hem vanaf dan ook in de gewone slaapzak te gaan laten slapen.</p><p>Gistermiddag was hij bij mijn schoonouders en daar al gelijk begonnen en meneer heeft lekker geslapen.</p><p>S'avonds was hij erg huilerig en hangerig, dus ik had me al op een lange nacht voorbereid. Maar alles behalve dat!?</p><p>Meneer heeft gewoon van 21:15 tot vanmorgen 7:40 geslapen!!??</p><p>Ik schrok zelf om 5uur al een keer wakker, maar kon op de camera zien dat hij nog heerlijk met zijn armpjes naast zijn hoofdje lag te slapen? en toen ik om 7:40 naar mijn werk wilde gaan werd hij pas wakker. </p><p>Vandaag heeft hij ook elk slaapje in de gewone slaapzak gedaan en hij ligt nu ook al weer vanaf 19:00 heerlijk te slapen! </p><p>Had niet gedacht dat dit zo makkelijk zou gaan, maar ik ben er heeeeeeeeel erg blij mee!</p><p> </p><p>Zo dat wou ik gewoon even vertellen?</p><p> </p><p>Fijn weekend allemaal!?</p>

Haha dat is zeker fijn! Mijn zoon is drie maand en slaapt momenteel nog in de pacco dus ik kan me je blijdschap heeel goed voorstellen ?

[quote quote=10171808]Haha dat is zeker fijn! Mijn zoon is drie maand en slaapt momenteel nog in de pacco dus ik kan me je blijdschap heeel goed voorstellen ?[/quote]
Oh ja, de Pacco hebben wij ook geprobeerd, maar daar werd meneer hier heel erg boos van? 
Hopelijk kunnen jullie het ook gauw gaan afbouwen, het is zo'n fijn gezicht als ze zo met de armpjes ontspannen kunnen slapen.
Hij slaapt overigens nog steeds (ruim 4 uur later) ben benieuwd of hij nog wakker gaat worden, of dat hij lekker blijft slapen??

Hoera! Wat leuk om iets feestelijks te lezen ?Onze kleine die slaap weinig zonder inbaken of puckababy. Van het weekend had ze wat verhoging. Dan mag je ze ook niet inbakenen. Na een halve nacht allemaal wakker te zijn geweest, omdat ze echt haar rust niet kon vinden, toch maar weer ingebakend en koeler weggelegd. In no-time sliep ze. Duidelijk nog niet toe aan de slaapzak. Ik kijk er wel nsar uit. Ondertussen geniet ik mee van jullie feestelijke stap. Enjoy ?

Ja blije dingen mogen ook gedeeld worden toch?? Ik had tot die dag nooit gedacht óóit uit die puckababy slaapzak te komen haha?
Luna-nova; Maar er is dus hoop voor iedereen die inbakerd??

Terug
Bovenaan