eindelijk ingedaald

Vanmorgen bij de verloskundige geweest. De kleine man was tot nu toe nog niet helemaal ingedaald. Nu eindelijk wel. Geeft me toch wat meer rust, ik hoef tenminste niet gelijk plat als de vliezen breken. Vk zei dat mijn buik nog erg ontspannen was en zo voelt het ook. Ik heb nog totaal geen aanwijzingen dat de baby zich binnenkort gaat aandienen. Geen harde buiken, voorweeën oid. Terwijl dit toch al de derde is en ik 39 weken ben vandaag. Hoop dat ik toch niet te lang meer hoef, word het wel zat om niet veel te kunnen. Maar er zijn vast meer meiden die er klaar mee zijn, dus we zitten in hetzelfde schuitje:)

Fijn! Geeft idd weer wat meer rust ook al is het niet erg, tijdens de bevalling kan het ook gebeuren, was bij m'n zoontje ook zo. Haha ja voor je het weet kan het toch zo anders zijn he, alleen maar fijn dat je niks geen voorweeën of wat dan ook hebt, hier is het steeds vals alarm en dat ben je echt zo beu.. Kan in ieder geval niet lang meer duren nee, spannend weer hé?

ja, dat vals alarm is inderdaad ook niet prettig, dat herken ik wel van de vorige keren. Al is het ook weer ergens goed voor, je lijf bereidt zich daardoor ook voor op de bevalling. Ach, voor je het weet heb je je kleintje in je armen en denk je dat het achteraf toch heel snel is gegaan...

Wat heerlijk zeg.
Die van mij dalen niet in. Helaas.
Mag t dus lekker op eigen kracht doen tijdens de bevalling. Jippie.

Krijg ook steeds 'commentaar' van iedereen dat t nog zo hoog zit.

Nee, lekker hoor. Dat stukje heb je maar weer gehad. En idd je hoeft ook niet meer plat als je vliezen breken. Ook weer een zorg minder.

En ja we zitten in t. Zelfde schuitje. Ben t ook wel zat.
Vandaag precies 40 weken en no signs at all!!!

Afwachten maar weer.

Hier ook een kleine muppet die pas vorige week is ingedaald (ben nu 39+4), wel fijn inderdaad!

Hier wel veel harde buiken en voorweeën maar niets wat doorzet. Strakjes weer controle. We gaan het meemaken! Succes nog ff!

Terug
Bovenaan