Eindelijk internet!!!!

Hoi Meiden,

Ik heb internet dus hoef ik nooit meer zoveel dagen te missen, ik werk namelijk 4 dagen per week.

Ik heb de berichten gelezen en reageer nu op iedereen in een berichtje wel zo gemakkelijk.

He Moi las dat het wat beter ging met je kaak. Gelukkig maar best pijnlijk zoiets. Ik hoop dat je bij de volgende minder last zal hebben.

Molly,
Wel jammer dat het zaad van je man slecht is. Ik hoop dat ze vinden wat de oorzaak ervan is en het kunnen verhelpen. Misschien worde je dan toch op de natuurlijke manier een keer zwanger. Maar lukt het niet dan kan je gelukkig nog IVF/ICSI proberen. Houd goede moed!

Hoi Anne
Veel geluk bij de samenlevingstest. Als het goed is kun je ze dan ook zien zwemmen. Dat lijkt me een leuk gezicht.

Hi Joan,
Ik begrijp dat het een grote stap is om aan IVFte doen. Vooral als je collega zo negatief is. Persoonlijk wil ik op dit moment alleen tot en met de IUI stap gaan, wil geen IVF. Maar dat komt ook omdat ik 24 ben, als ik begin dertig ben en nog kinderloos dan zou ik het wel overwegen. De reden hiervoor is is dat ik de natuur een handje wil helpen (IUI) maar niet over wil nemen (IVF).

Hopelijk worden we hier allemaal zwanger zonder al te drastische maatregelen. We zien wel.

Veel liefs voor iedereen hier.

Groetjes Claudy

Hey Claudy,

Wat fijn dat je nu ook thuis internet hebt joh!! Het is echt verslavend he? Mijn vriend zit nu beneden een dvd te kijken die ik niet leuk vind en ik zit boven even alle berichtjes te lezen en te beantwoorden!! Erg fijn!

Bijna naar de gyn he? Spannend hoor!!!

Fijn weekend liefs moiXX

Terug
Bovenaan