Eindelijk is het dan zover!

A

Anoniem

Guest
Hoii allemaal,

Na 1,5 jaar gewacht te moeten hebben mochten ook wij eindelijk stoppen met de pil!
Ben nu 2 weken gestopt met de pil en heb dit weekend mijn eisprong.
Op 7 september mijn NOD, dus we gaan hard duimen en klussen!
Nog meer meiden net gestopt?

Liefs Maaike

hai maaike hoe weet jij zeker dat jij een eisprong hebt ik ben nu ook 2 weken geleden gestopt met de pil en heb ook mij nod op 7 sept ik denk ook dat ik dit weekend mij eisprong heb maar dat kan ook maandag of dinsdag zijn je weet het nooit zeker toch ben wel erg benieuwd of het gaat lukkun deze mndenne mischien vreemde vraag maar klussen jully dit weekend nu elke dag wij om de dag groetjes

Heej!

Nou ik heb toevallig in een boek gelezen en heb het van een vriendin gehoord dat je tijdens je eisprong slijm hebt,van dat draderige slijm, en  aan de hand daarvan kan je het dus merken dat je je eisprong hebt.
Je hebt je eisprong tussen dag 11-14, ik zit nu op dag 13 maar heb al sinds gisteren van de slijm, dus ik ga er min of meer van uit dat ik nu mijn eisprong heb maar misschien ben ik al wel te laat hoor.

Wij klussen dit weekend denk ik om de dag, moet wel zeggen dat we niet op afspraak vrijen ofzo, we zien het wel als we geen zin hebben dan volgende maand beter.

Ben benieuwd of het deze maand raak zal zijn, jij dus ook je NOD op 7 september!
Wel leuk dat ook jullie net gestopt zijn met de pil.
Hoe oud ben je en waar kom je vandaan?

Liefs Maaike

hai maaike ik ben 25 en kom uit eindhoven en van dat draderige slijm had ik gister avond heel erg dus laten we hopen dat we alle bei niet meer ongi worden ik hou je op de hoogte groetjes

oja maaik ik heb eigelijk voor de gijn mij temp bij gehouden van de laatste 3 dagen dag een was 35 en dag 2 was 35.4 en gister 35.5 dus mischien hebben we geluk groetjes

Haii..

Jah ik hoop dat ook dat we deze maand niet meer ongesteld worden, zou toch mooi zijn he!
Temperaturen doe ik nog niet, misschien als het over een paar maanden nog niet raak is dat ik dat eens ga proberen!

Oh jah ik ben trouwens  21 en kom uit zeeland(plaats zeg ik liever niet, want zeeland is nou ook weer niet zo groot!).

Liefs Maaike

Terug
Bovenaan