eindelijk is het zover

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik ben een aantal weken niet op het forum geweest vanwege vakantie of de site deed het niet goed. Verder was ik er de laatste tijd ook wel erg veel mee bezig. Maar het is nu eindelijk na BIJNA 2 JAAR zover. Ik ben ZWANGER. We moesten afgelopen maandag naar de gyn. dan zouden we eigenlijk een plan gaan uitzetten over bv kunstm. insem. enz. maar nu blijkt dat ik al 9 1/2 week in verwachting ben! Ik ben zwanger geworden tijdens een ovulatiebloeding (dus een bloeding tijdens mijn eisprong) Ik dacht dat het gewoon weer een menstruatie was (duurde ook 7 dagen) maar achteraf gezien was dat dus geen menstruatie. Het is echt een wonder en een raadsel. We mogen echt van geluk spreken en in onze handen knijpen zei de gyn. want deze (zaadje) is er tussendoor gekropen. We zijn heel erg blij. We hebben het hartje al zien kloppen.

Ik heb ontzettend veel steun gehad van jullie en dat had ik echt nodig op dat moment want ik zat er aardig door heen. Jullie berichtjes hebben me ontzettend goed gedaan. Bedankt daarvoor! uiteraard hoop ik ook voor jullie dat jullie kinderwens snel in vervulling gaat. 1 ding heb ik wel geleerd: Je gedachten verzetten helpt echt. Wij kwamen superontspannen terug van vakantie en voila een week later was het raak! Dames er is nog hoop, kijk maar naar mij, na 2 jaar eindelijk gelukt.

Heel veel succes allemaal en bedankt voor alles!

Ik zal jullie zoveel mogelijk blijven volgen.

Succes

Groetjes Brechtje

wat fijn!!!!!
Gefeliciteerd, geniet ervan, en als ik vragen mag wanneer had je die bloeding precies, ben hier wel benieuwd naar, als je dat niet te prive vindt.
He nogmaals gefeliciteerd!!!!!

Lieve Brechtje,

Ik wil je bij deze echt onwijs feliciteren met dit wondertje! Geniet van je zwangerschap!

Liefs Madelief

Hoi,
Geweldig joh ! Lijkt me zalig om al "zo ver" te zijn als je er niet op gerekent heb. Ook wel even schrikken denk.
Zo zie je, je hebt het vast niet makkelijk gehad de afgelopen 2 jaar, maar je wachten wordt beloond !
Een fijne zwangerschap gewenst !
Gr Tanja

Hallo Brechje,
Dit is echt fantastisch, van harte gefeliciteerd.
Ook ik wens je een fijne zwangerschap.
Liefs Zoey uit O

Hoi Brechtje,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. 2 jaar, dat is zo'n lange tijd. Ik hoop dat je een mooie rustige zwangerschap heb. Geniet ervan.
Gr Imp

Wat een geweldig nieuws!!!
(zeker na 2 jaar!!!!!)
Gefeliciteerd!!!!!!

Geniet ervan met z'n tweetjes!!!

Terug
Bovenaan