eindelijk is ze er

Na twee zware maanden met vroegtijdige weeen, is ze nu eindelijk geboren. Boven alle verwachtingen heb ik de zwangerschap toch uitgedragen en is de bevalling uit zichzelf begonnen. Met een bevalling van maar 2 uurtjes heb ik haar bij wijze van spreken gelanceerd en moest ik wel erg schakelen dat ze er is. We hadden al wel verwacht dat het snel zou gaan gezien mijn eerste met 4 uurtjes geboren was. Toch vond ik deze laatste bevalling het zwaarst. Ik ging er doodmoe in en moest langer persen. Bij de eerste duurde de ontsluitingstijd langer en had ik haar met 2 keer persen. Nu had ik heel snel 10 cm ontsluiting maar moest ik meer persen. Toch knap ik sneller op dan ik had verwacht. Heb alleen verschrikkelijk pijn in mijn rechter heup/bekken. Kan maandag pas bij de fysio terecht, maar weet amper hoe ik moet zitten of liggen. Maar goed we zijn lekker aan het genieten van ons tweede wonder en o zo blij dat ze ondanks de zware zwangerschap ze helemaal gezond is en dat ze er niet onder geleden heeft.

Voor iedereen die bevallen is wens ik een enorm fijne kraamtijd toe en geniet er lekker van.

Gefeliciteerd!!! Hoe heet ze? Heel fijn om te lezen dat alles toch goed gegaan is en jullie beiden gezond zijn. Wel erg vervelend dat je pas maandag terecht kan. Dat kan een behoorlijk vervelende pijn zijn. Nu proberen te genieten van jullie prachtige gezinnetje :d
Liefs

Terug
Bovenaan