Eindelijk IUI

Afgelopen dinsdag zijn we in het ziekenhuis geweest nadat ik op 16 dec. een kijkoperatie heb gehad.
Al met al is er geen reden waarom ik niet zwanger zou kunnen worden (Zijn nu bijna 3 jaar bezig).
Nu mogen we eindelijk met IUI beginnen.
Zit nu op de helft van mijn cyclus, dus als ik ongesteld wordt dan kan ik hormonen gaan spuiten. Gonal-F en als eisprongopwekker Pregnyl.
Heb gisteren de hormonen bij de apotheek gehaald, wat een geld!!!! Krijg het gelukkig wel terug van de verzekering, maar goed EURO 437,- is wel een heleboel geld.
Heeft iemand ervaring met Gonal-F? Ga je je anders voelen?

Fijn weekend xxx, Nicole

Hoi nic, wij hebben een intake gesprek op 28 jan om met IUI te beginnen maar zonder hormonen. Hebben jullie die fase al gehad of meteen met hormonen.
Of is daar een rede voor. Mijn gyn stelde voor om het eerst zo te doen is het dan na 3x niet gelukt, moet ik aan de hormonen.Ik wens je alvast veel succes met IUI.
Liefs ilona

Hoi Ilona,
Ik heb precies dezelfde hormonen als jij gebruikt.
Eigenlijk merkte ik niet veel ervan, mijn borsten werden de eerste maand wel groter, maar dat vond ik niet erg!
Verder was ik iets eerder vruchtbaar en ook iets eerder ongesteld, een paar dagen.
Eigenlijk merk je weinig van de hormonen, je bent alleen zelf zo met zwanger worden bezig, dat je elk signaal toerekent aan de hormonen of een zwangerschap.
bij mij heeft het daar uiteindelijk niet toe geleid, wij gaan nu verder met IVF.
Ik zal voor je duimen! heeeeeeel veel succes!!!
Liefs Truitje

hoi hoi.

wij zijn ook bezig met iui, ook met gonal-f en pregnyl.
we zitten nu in de 4de poging, 3de keer met hormomen. ben gister weer begonnen met spuiten. ik merk er eigenlijk niets van. ik heb een web-log waar ik het een en ander neerzet, mbt onze iui. je kan daar ook van tijd tot tijd een kijkje nemen als je wilt. http://ditisonzewens.web-log.nl

gr. patricia

Bedankt voor jullie reacties, ach we zullen het allemaal wel merken.

Ilona: Wij hebben geen IUI zonder hormonen gedaan, onze fertiliteitsarts vond dat we er lang genoeg over hebben gedaan (2,5 jaar) waarin we niet zwanger zijn geraakt en waardoor de kans dat het zonder hormonen lukt ook steeds kleiner wordt. Dus mochten we met hormonen beginnen. Voor mij is dat fijn, omdat ik erg onregelmatig ongi ben en het met de hormonen als het ware allemaal geregisseerd wordt en ik niet anderhalve week lang om de 2 dagen naar het ziekenhuis hoef om echo's te laten maken.

xxx nic

Terug
Bovenaan