Eindelijk kindje gevoeld

Lieve meiden,
Ik zal waarschijnlijk de laatste zijn van ons allemaal, maar ik heb vorige week mijn kindje eindelijk voor het eerst gevoeld.
Echt een plopje tegen mijn hand aan, die relaxed op mijn buik lag.
Ik kreeg tranen van blijdschap in mijn ogen. Met 26 weken pas het eerste gevoel....
Over 2 weken mag ik weer op controle en dan krijg ik hopelijk toch voor de zekerheid nog een echo, om te kijken hoe Ukkie ligt, en waarom ik zo weinig voel....
Pff, maar gelukkig, doet ie het....hahahaha
Frederique

Fijn he dat gevoel. Al moet ik zeggen dat ik t af en toe niet erg vind als ik m ff niet voel haha maar goed als t zo lang duurt dan is elke plop fijn.

Geniet er van!!

xx

Kan me voorstellen dat je soms wat onzeker bent/word dat je het niet voelt. dat heb ik ook.

Maar Ik voel beebje al vanaf 17 week.
heel duidelijk, soms een kont of wat het is tegen de buikwant. dat is wat minder haha.

ik ben nu bijna 27 week en hebben de 27e een extra echo, een groeiecho.
Dit omdat mijn buiikwant wat dikker is en de verloskundige niet goed kan voelen hoe hij ligt.

maar ik maak me niet zoveel zorgen aangezien alles altijd verder goed op schema ligt.

succes!
xxx

Wat fijn dat je de kleine ook gevoeld hebt! Ik voel de kleine alleen aan de zijkant van mijn buik, dat komt omdat mijn placenta voor ligt.. als ik op mijn zij lig en hij trapt voelt het alsof hij watertrappelt daarbinnen. ik hoop dat je nog vaker mag geniten van dit fijne gevoel!

Fijn voor je meid!! Je zit er toch op te wachten! Over 12 weekjes ben je blij dat het bijna voorbij is en ben je het geschop allang weer zat haha. Dus geniet ervan!! Ik ben nu 29 weken en deze kleine beweegt veel, maar gelukkig niet zo hard als mijn dochter. Toen had ik met 28 weken al gekneusde ribben. Nu voel ik regelmatig een kontje, armpje of beentje maar het is nu gezellig bewegen, geen kickboksen hihi!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan