Eindelijk klussen voor de echie, heb ik herpes aanval :(

Hallo allemaal,

Pfff vorige maand besloten om te stoppen met de pil, klaar voor de strijd... heb ik last van een herpes aanval. ik heb dit 12 jaar geleden "gekregen" van mijn eerste vriendje en tja zo'n twee keer per jaar is het raak!!!
En net nu we willen beginnen met klussen voor de echie... heb ik zo'n klote aanval. Ik baal zo ontzettend en krijg er slechte zin van. "gelukkig" duurt dit maar een paar dagen en heb ik volgende week pas mijn eisprong... maar toch! We willen toch zoveel mogelijk (yes yes yes) klussen en nu moeten we wachten.

Moest het even kwijt...
Toevallig ook iemand met deze ervaring, of met herpes en zwanger worden. weet dat het een heel gevoelig onderwerp is...

kus Tink

Hoi Tinkerbell,
Ik heb ook wel eens een herpes-lip (koortslip), maar uit jouw verhaal begrijp ik dat je het niet in je gezicht hebt?
Koortslip is heel vervelend en ik heb het ongeveer 1 keer in de maand. Erg lastig met mijn werk, want ik werk op een kdv met baby's. Ik kan dan niet kroelen met de kids en moet uitkijken met maaltijden bereiden(handen wassen en geen vingers aflikken). Ik werk er nu al tien jaar en heb nog nooit een kindje aangestoken.
Hoop dus dat als ik op het punt van bevallen(moet nog zwanger worden)  geen koortslip heb, want dan krijg je een mondkapje voor. Dan kan je niet eens je kleine knuffelen, dat zal tegenvallen.

Succes met klussen!

hey,

nee dat klopt. Ik heb het helaas (hoewel dat ook shit is) niet aan mijn lippen, maar aan mijn vagina. Ik weet dat als ik het heb als ik moet bevallen, er zelfs een keizersnede moet komen. Dus ook dat is erg shit.
Kan me voor jou ook voorstellen dat het vervelend is als je het geregeld hebt als je met kids werkt!!
bedankt voor je reactie.

kus tink

Kom je ook gezellig mee kletsen op de topic "voorjaar 2009". Daar zijn we met meer meiden die in 2009 zwanger willen worden. We hebben zelfs een hyves pagina geopend (geheel anoniem) en die link kan je daar vinden. Suus heeft het opgericht dus aan haar moet je toestemming vragen. Schrijf dan ook even op de topic dat je toestemming hebt gevraagd. Op de hyves zijn we veel actiever dan op de topic.

Je bent welkom:)

Hey meiden!!!

Ook ik heb het herpes-virus (ook aan mijn lippen)....echt behoorlijk irritant.
Het komt zo'n 2x per jaar opzetten inderdaad.
Wat ik een poosje heb gebruikt is MEZEREUM D30 van VSM (korreltjes).
Toen ik het gebruikte had ik nergens last van, maar je moet het dan wel chronisch gebruiken. En als je zoiets 1x in de maand hebt lijkt me dat echt de moeite waard om het uit te proberen!!! (Weet niet of het bij zwangerschap mag, dat zou je bij een apotheek kunnen informeren).Maar als het bij zwangerschap kan zou ik het  ook voor vaginale-herpes gaan uitproberen......Succes meiden, liefs lesy.

Terug
Bovenaan