eindelijk laat het lichaam het toe

ik slaap al een aantal maand erg slecht.
naast dat ik heel licht slaap was ik altijd standaard 6uur wakker en kon daarna echt niet meer slapen.

maar vandaag heeft me lichaam me eindelijk de nodige rust gegeven die ik al heel lang nodige had
gisteren ben ik om 10 uur naar bed gegaan en werd vanmorgen pas om half 11 wakker

ik was helemaal klaar wakker het niet dat zware ik zit me zelf in de weg gevoel..

hoe staat het met jullie slaapritme?

Oooh das wel heel lekker zeg zo'n lange ruk! Heb je het zeker nodig gehad.
Hoop dat je dan vanacht ook lekker slaapt, misschien niet zo lang maar wel aan 1 stuk door tot een uur of 8 ofzo niet?
Ik mag tot op heden niet mopperen, ondanks de pijn in mijn bekken slaap ik best goed.
Moet er wel elke nacht 1 a 2 keer uit om te plassen maar slaap dan tot Floortje wakker word ergens tussen 7 en 8.
Maar wij doen ook eigenlijk altijd om 22 uur het ligt uit om te slapen.
Behalve dan in de weekends en vakantie haha.

liefs Louise

ik slaap momenteel ook weer goed. gister half 12 naar bed en om 10 uur vanochtend wakker...
wel 2 keer eruit geweest om te plassen :D

Heb ook een hele poos gehad dat ik s'ochtends tussen 6 en 7 beneden stond. en die dagen heb ik nog, maar was blij dat ik vandaag pas 10 uur opstond... ben druk met poetsen, maar heb eigenlijk helemaal geen zin.......

hopelijk blijft het inderdaad niet bij deze ene nacht. je bent je rust absoluut nodig.

Ik slaap als een blok, waar ik ook lig en hoe laat het ook is. Ga er smorgens om half 6 uit met marc, en kruip er half 7 weer in. en slaap dan verder tot ong 9 uur/half tien.
direct afkloppen, maar ik mag niet klagen

gelukkig ben niet de enigste.. gelukkig hoef ik er niet meer uit om te plassen het is wel zo als ik voor het slapen ga moet ik wel rap naar de wc smorgens maar komt dan ook vaak omdat de kleine in me blaas zit te froeten hihi

we zullen het zien wat me morgen ochtend brengt heb vanavond weer anderhalf uur zwangerschap begeleiding dus vermoeid zal ik zeker wel zijn.. maar dat is dan vooral lichamelijk niet zo zeer geestelijk..

en dat is denk ik ook het probleem bij mij omdat ik in de ziektewet zit is er geestelijk minder prikkeling dus minder vermoeid..

Ik maak nu wel nachten van 10 tot. 12 uur, maar ben dan wel een aantal keer wakker om te plassen en me om te draaien. Sommige dagen kan ik dan ook 's middags nog een uurtje slapen.

Afgelopen twee nachten ook nog een aantal uur op de bank geslapen... Vriende lief is verkouden en snurkt daardoor grrrrr

Ik kan op zich ook nog redelijk slapen, alleen niet zo lang blijven liggen. Joris wordt tegen half 7 meestal wakker en tussen 7 en half 8 zijn we er meestal wel uit!

Slaap op het ogenblik slecht vanwege maagzuur, heb vandaag antagel gehaald bij de apotheek want rennies hielpen voor geen meter.
Hopelijk gaat het nu beter...

Liefs Marina

Terug
Bovenaan