Eindelijk loopt het lekker!

hoi allemaal,

Wat is het rustig op het forum zeg! Ik was er ook al even niet meer geweest. Ik ben nu aan het werk en in de pauze heb ik tenminste tijd om te internetten want thuis kom ik nergens aan toe!

Sebastiaan is nu ruim 3 maanden. Sinds 3 weken ben ik weer aan het werk.
De eerste 3 maanden zijn me zo tegengevallen, maar nu gaat alles goed.
Sebastiaan heeft zeker 10 weken enorm veel gehuild, er leek geen eind aan te komen. Heel veel kramp ook. Bortsvoeding was een ramp, ik had veel te veel melk en toen ik ging oefenen met de fles omdat mijn werk weer in zicht kwam, raakte hij helemaal in de war van borst/fles. Toen ben ik helemaal gestopt met de borstvoeding en sindsdien gaat het goed!
Natuurlijk nog de operatie gehad bij Sebastiaan net voor het einde van mijn verlof.
3 weken na de geboorte ben ik nog enorm ziek geweest en heb longontsteking gehad.
Omdat Sebastiaan zoveel huilde zijn we nergens heen geweest.
En nu wordt het mooi weer, ben ik weer lekker aan het werk en heb ik het gevoel dat ik alles weer op de rails heb!
En Jasmijn is weer lekker haar zelf. Vrolijk en kan zichzelf ook weer goed vermaken.

Ik heb best wel eens spijt gehad dat ik aan een tweede begonnen was, want ons gezinnetje liep zo lekker met z'n drietjes, maar nu ben ik apentrots op mijn tweede kindje!!!!!
En.... vannacht heeft hij zowaar 7 uur tussen 2 flessen gelaten!

doeii
Elke

Hoi Elke,

Wat fijn dat het nu eindelijk lekker loopt bij jullie! Ik kan me in zo'n geval helemaal voorstellen dat je wel eens spijt hebt gehad dat je aan een 2de begonnen bent. Dat heb ik bij de eerste gehad, die heeft ook heel veel gehuild. En dat kan echt heel zwaar zijn. Is dus ook helemaal niks om je voor te schamen, want het is soms gewoon heel zwaar.
Gelukkig kun je inmiddels lekker genieten van je 2 kids!

Vlindertjes vandaag 40 weken zwanger van de 2de!

wow, dat klinkt allemaal goed! Lastige start dus, met alles erop en eraan, maar nu ben je weer op de rails. Goed zo!

Heerlijk he, dat zachtere weer. Wij zijn ook veel buiten met de kids hoor; Lara is nu helemaal van het buitenspelen! We merken ook wel dat ze de beweging nodig heeft; als het een dag slechter weer is (zoals gisteren een beetje) dan is ze bijna niet meer te houden. Zo springerig en druk. Dus toen het aan het eind vd middag opklaarde ben ik Lara en Mika nog even lekker gaan "uitlaten". Rondje lopen, hard rennen, wind in de haren, beetje voetballen.

Super dat Sebastiaan een flinke nacht heeft gemaakt; daar kun je zo van opknappen als moeder!

Geniet er maar lekker van!

Hai Elke,

Fijn dat het goed gaat! Ik lees nog wel regelmatig, maar om ook echt te reageren daar komt het vaak niet van!

Hier gaat het ook lekker. Jules voelt zich helemaal de grote broer en is erg blij met zn zusje! Elise krijgt nog steeds de borst en dat loopt als een trein. Ik heb ook alweer gewerkt en afkolven ging ook prima. Dat deed ik maar 1 keer en zorgde dat ik om half 5 weer thuis was, zodat ik haar zelf kon voeden.
Elise komt nog wel steeds om een nachtvoeding, maar daar heb ik me maar bij neer gelegd.... Gelukkig ligt Jules nog in zn ledikant en komt daar echt niet uit. We gaan 's mioddags allemaal nog even rusten. En soms valt Jules dan wel in slaap, maar soms hoor ik hem spelen en verhalen vertellen aan zn knuffels. In ieder geval is het een uur (soms 2) rustig in huis!! Heerlijk, dan kom ik weer even bij!

Geniet nog van je kids! het wordt weer steeds lekkerder weer, dus kunnen we lekker veel naar buiten! Heerlijk!

Gr antoi

Terug
Bovenaan