Eindelijk Lycke eet fruit en groenten

Vandaag na 1,5 week weer eens geprobeerd of ze fruit wilde eten en ja hoor ze heeft bijna een klein potje leeg gegeten van de lepel en vanavond bijna een klein potje sperziebonen, ze vond het heerlijk en at super goed van de lepel, eindelijk!!

Ze is nu 7 maanden, heb me er nooit druk om gemaakt hoor dat ze het niet at, dacht komt vanzelf en je ziet het!! De fles van 4 uur heb ik dus laten vervallen en vanavond heeft ze de laatste fles helemaal op, hopelijk slaapt ze nu lekker door tot morgenochtend

HEY HEY HEY< GEFELICITEERD!!!!

Ja herken het zo, en nu Rebecca de smaak te pakken heeft zijn we bijna dagelijks een fles minder, maar je heb van die dagen dat ze niets van groente of fruit wilt weten en dan terug op 4 flessen.
Ach niet druk om maken, juist blij zijn wanneer ze vol enthousiastme de prakjes opeten!!!!!!! Bij ons krijg ze altijd nog als toetje en beloning een diksapje, vind ze nl heerlijk!!!!!

Hoop dat ze zo goed doorgaat!!!!

Groetjes Pauline

Super!
ik ben ook even gestopt met bijvoeden en nu sinds 3 dagen weer begonnen. ik merk dat haar darmpjes het nu ook beter kunnen verteren, ze kunnen het zelf zo goed aangeven.

Fijn om te lezen. Want het wil met Andries absoluut niet (met fruit wel, maar van groente kokhalst hij en gaat de mond op slot).
Zag vorige week een programma met een kindje van 2 ofzo en die eet nog steeds niet. Die hebben zo'n afschuw van eten dat ze altijd direct gaan kotsen als er maar een lepel in de buurt komt. Dus daarna heb ik iedere dag een potje gejankt als andries weer absoluut niet wilde eten. En dacht: jaaaa zie je dadelijk wil die van mij ook nooit eten, en hebben we dadelijk ook een kind dat bang is voor eten, slechte moeder bla bla bla.

Dan zijn er allemaal mensen om je heen die zeggen: neeeee margreet, dat komt vanzelf, hij doet het toch goed, geef hem de tijd, probeer het gewoon zo nu en dan eens.

Dus thnx voor je topic! Geduld is een schone zaak

Terug
Bovenaan