Eindelijk... M´n 1ste echo en´t hartje, jippie!!!!!

 JIPPIE

Op 24/03 moest ik voor het eerst naar de verloskundige, ik zou op 1 dag na 12 wkn zijn. Na veel vragen mocht ik dan eindelijk gaan liggen om naar het hartje te luisteren. En je hoorde het zo onwijs duidelijk! Echt niet normaal, mijn vriend en ik konden alleen maar lachen van geluk!

Nou, op 25/03, gisteren dus, moest ik voor het eerst naar de gynacoloog om een termijn echo te laten maken. Super nerveus natuurlijk. Na 3/4 te hebben gewacht waren wij dan eindelijk aan de beurt... En daar was ´ie dan... Ons lieve kleine baby ´tje! Hihihi, je kon echt alles duidelijk zien, zijn beentjes, armpjes, hoofdje en buikje. Zooooo schattig. Hij bewoog zelfs even! Alles bleek verders in orde te zijn. Dus dat lucht wel op. Nu heb je eindelijk het gevoel echt zwanger te zijn. Mijn dag kon niet meer stuk, ik heb aan iedereen ons baby ´tje laten zien en iedereen gebeld.

Ik kan al haast niet wachten op de volgende echo. Die willen wij met  5 maanden laten maken. Dat zal dan wel een pret echo worden.

Nou, dat was mijn geweldige nieuws!

Liefs Cody
 

Oja, dit was ik helemaal vergeten erbij te vertellen... De gynacoloog zei dat ik 1 week langer zwanger was! Dus ik was gisteren geen 12  wkn zwanger, maar 13! Nu ben ik precies op 1 oktober uitgerekend. Hihihihi!

Liefs ik
 
Gaaf is dat he? Als je voor de eerste keer je kindje hoort en ziet? Ik dacht bij de tweede zwangerschap heel nuchter over de termijn echo maar toen ik dat kleine wormpje zag..met alles er al op en aan was ik toch weer ontroerd.
Gefeliciteerd met je zwangerschap en veel plezier!!

Saskia (40+6)
 
Terug
Bovenaan