eindelijk maar toch....!

Hoi meiden,

Eindelijk maar toch weer eens goed nieuws. Ik heb namelijk woensdag positief getest!!! Zo vaak heb ik een negatieve test in mijn handen gehad en nou mocht het   na tweeeneenhalf jaar een keer een positieve test zijn.
Het is zo onwerkelijk, maar volgens de test toch echt waar. We zijn tijdens de laatste wachtdagen een midweekje naar Egmond geweest. De dagen vlogen gelukkig voorbij. Dinsdag echter ging het naar mijn idee helemaal mis. Ik verloor 's morgens iets bloed, 't waren maar enkele flintertjes, maar ik zag de bui al hangen...... De volgende morgen stonden we dus bloednerveus de test te doen. De verbazing was dus des te groter. 's Middags direct naar het ziekenhuis gebeld en een afspraak voor de eerste echo gemaakt. Gelukkig krijg je die al erg snel (een van de weinige voordelen van IVF.....), namelijk over drie weken. We hebben ons voorgenomen  vanaf de eerste dag te genieten en ons niet gek te laten maken. Vandaag teruggekomen van vakantie en de hoogste tijd om Moeders voor Moeders te bellen. Dat is iets wat ik me vanaf het begin heb voorgenomen (bovendien krijgen we dan nog een extra test.....)
Ik zal direct wat zwangerschapsglitters rondstrooien, zodat er de komende tijd meer goed nieuws zal volgen. ******************************
Ik wens jullie allemaal het allerbeste toe.

Liefs Kroesie

Eindelijk eens goed nieuws op het forum!!!!!
Fijn om te lezen.
Heel goed van je om te genieten. Alhoewel het ook best nog heel spannend zal zijn.

Ook fijn dat je mee doet voor Moeders voor Moeders. Ik heb toen ik zwanger was beide keren zo lang ik kon meegedaan. Bij de tweeling die eindigde in een miskraam moest ik helaas genoeg eerder stoppen.... Maar als ik weer eens zwanger ben doe ik zeker weer mee.

Gefeliciteerd en hou ons op de hoogte.
Liefs,
mama Peet

Hoi Hoi

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.Ga er lekker
van genieten.
Goed dat je meedoet met moeders voor moeders, toen ik
zwanger was mijn zoontje wou ik dit ook graag ,maar helaas
zitten ze hier niet in het hoge noorden.Maar ik vind het een goede
zaak want kun je maar zien hoeveel mensen hier baat bij hebben.

Groetjes Anita

Super!!! hartelijk gefeliciteerd!!

Eindelijk naar een lange tijd weer iemand met goed nieuws en een positieve test is toch wel super de puper he!!!
Meid geniet er samen met je partner van en straks heel veel geluk met de kleine wolk!

xxx Niekje

hé kroesie,

van harte meid!
geniet volop van dit mooie gevoel.
en ik wens jullie een fijne 9mnd. toe met een prachtig resultaat erna.

warme groetjes, jana.
(ps; goed dat je mee doet aan moeders voor moeders!!)

Terug
Bovenaan