Eindelijk mag ik hier legaal meepraten!! Ik ben ook zwanger!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi meiden

Veel van jullie kennen mij waarschijnlijk al van het zwanger worden forum, maar ik stel me toch maar even voor. Mijn naam is Annet, ik ben 22 jaar oud en getrouwd met Arno. Aanstaande donderdag zouden we naar de gyn gaan, omdat mijn man zijn zaadkwaliteit niet zo goed is. Maar vanochtend na een testje bleek zomaar ineens dat ik zwanger ben!!!
Ik kan mij geluk niet op, en mag nu dus lekker met jullie mee kletsen...
Liefs Annet

gefeliciteerd Annet,
fijne zwangerschap toegewenst,

groetjes gwendy
25 weken 1ste kind

hoi Annet,

Weet niet of je mij nog herkent, maar ik jouw wel! Ik neus af en toe nog op het zwanger worden forum, en las idd dat het bij jullie medisch gezien niet zo goed ging.
En dan nu toch spontaan zwanger, wat heerlijk voor jullie! Echt van harte gefeliciteerd!
Heb je je gyneacoloog mooi een leuk nieuwtje te vertellen of niet soms?

Wens je een voorspoedige en fijne zwangerschap.

Groetjes Rianne
15w5d

weet niet of je me nog kent, maar doet er ook niet toe!

gefeliciteeeeeeeeeeeerd!!echt geweldig..

heb je verhalen altijd gelezen, en echt super dat jullie een wondertje verwachten! geniet er van!

liefs, zonneke(14 w)

Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!
Hoeveel weken ben je?

xx Syrah

hey meis!!!
GEFELICITEERD!!!!!!!!
Wat ontzettend leuk zeg en dat een beetje uit het niets... nou welkom bij de blije buikjes dan maar he..
liefs bianca

OOOOWWH!!! YES YES YES!!   Van harte meid! XXX Ik heb de afgelopen week nog ff rondgespeurd op het zwanger worden forum om te kijken of er nog wat van je stond... vroeg me steeds af hoe het nou met je was en zie daar!! Zwanger!!!
Ik ben hartstikke blij voor je en wens je een hele fijne zwangerschap toe.

Liefs en knuffels.. Bats

ps.. Ik ben nu 17 weken en 2 dagen zwanger.. nog steeds misselijk, wel minder gelukkig, en veel last van allerlei ongewenste kwalen.. Maargoed.. de kleine groeit wel heel goed (ikzelf eerst 8 kilo afgevallen en nu eindelijk een hele pond aangekomen hihi) En als mevrouw of meneer zin heeft  laat het ook voelen dat het aanwezig is... al duurt dat soms een dag of drie :S

Nogmaals gefeliciteerd Annet... spreek je vast nog wel op het zwanger zijn forum...

Yeaahhhhh!!!!! Oh, super meid! Onwijs gefeliciteerd.

Blijk voorlopig lekker op die roze wolk zitten.

Kus,
Joline

Terug
Bovenaan