Eindelijk mijn contract binnen

Heb eindelijk mijn contract binnen na meer dan een maand gewacht te hebben. dus dat word volgende week EINDELIJK vertellen aan de hele wereld dat ik zwanger ben. Ben dan 14 weken dus mag het ook wel een keer!!! Het werd echt tijd!!!

Fijn dat je contract binnen is. Geeft toch wel wat meer rust denk ik.

Bij mij weten ze het ook nog niet, ga ik ook volgende week doen. Ook met 14 weken dus. Kan ook mijn buik niet echt meer verhullen, dus het wordt tijd.

Hier helaas een tijdelijke aanstelling die afloopt als ik met verlof zou gaan. Kleine kans dat ik dus meteen een nieuw contract krijg.

mijn 1e tijdelijke contract liep af toen ik 5 maanden zwanger was van de 1e. Nu mijn 2e contract afliep dus zwanger van de 2e :p heb mijn mond dicht gehouden tot papieren getekend en al de deur uit waren. Dus vanaf volgende week weet iedereen dat ik zwanger ben.
Al zie ik wel erg op tegen het vertellen aan mijn teamleidster omdat ik voor 2e jaar achter elkaar dus zomer weg ben op werk ivm verlof... Dit jaar dan wel pas vanaf eind juli ipv vanaf mei maar toch...

Het is natuurlijk niet fijn als een medewerker weg is met verlof. Maar het bedrijf krijgt je salaris van de overheid. Ze hebben geen extra kosten. Enige is dat als je werk door een invaller gedaan moet worden ze natuurlijk die persoon moeten inwerken.

Kinderen krijgen hoort bij het leven (gelukkig) en wij als vrouwen moeten ons denk ik niet te schuldig voelen naar werkgevers. Toch?

Terug
Bovenaan