Eindelijk mijn neefje is geboren!!!

En hij heet Quin en is het 4e kindje van mijn broer!!

Alleen....na geboorte hebben ze een aangeboren afwijking gevonden. Hij heeft namelijk aan beide voetjes 6 teentjes en aan 1 handje 6 vingertjes..
Dat was toch wel even schrikken en raar voor ze.
Maar goed voorlopig hebben ze niets ontdekt. Maar ik ben bang dat het hier neit bij blijft. Al zeggen de artsen dat dat niet het geval is voorlopig.
Poeh ben in mijn hoofd echt bij ze. Maar goed dit is natuurlijk allemaal mooi te verhelpen. Ben heel benieuwd hoe ons mooie neefje eruit ziet verder en wil hem heel graag een lekkere dikke knuf geven.
We hebben een hele leuke mat met babygym gekocht en ik heb net op internet een boekje met eigen naam laten versturen. Verder wil ik voor mijn schoonzusje nog een lekker verwen/badpakketje maken!

Nou wilde het even vertellen!!!!!!!!! Ben weer zo trots op hun!!

Xxx Saskia

Gefeliciteerd met je neefje. En een leuke naam ook Quin. Altijd leuk om een naam te hebben die met een bijzondere letter begint.
En natuurlijk hoop ik me je mee dat er verder geen afwijkingen bij hem gevonden worden. Zes teentjes en vingertjes kan volgens mij inderdaad goed verholpen worden en hoeft geen blijvende gevolgen te hebben voor hem. Lijkt me wel even wennen voor zijn papa en mama maar dat zal het knuffelen met hem niet in de weg zitten :)

groetjes Tamar

Hoi Saskia,

Gefeliciteerd! Hele leuke stoere naam!
En ik heb een achterneefje en achternichtje (nu 12 en 9 jaar) die zijn ook geboren met 12 teentjes en dat is operatief verwijderd. Niet leuk natuurlijk, maar verder mankeren ze niks.
Leuke kadootjes heb je gehaald!

X Maris

Hoi Sas,

Gefelciteerd met je neefje! En echt een hele stoer naam!

En ze zullen idd raar op hebben gekeken.. Maar als het daarbij blijft is het niet het ergste toch?
Oké, het opereren is tuurlijk helemaal niet fijn, maar ik ken me ergere dingen voorstellen bij een baby ;-)

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan