Eindelijk, mijn vermoeden bevestigd!!!

Gisteren ben ik met Roos naar de kno-arts geweest.
Ik had het vermoeden dat ze niet goed kon horen en dat haar neusamandelen in de weg zaten, ze is altijd verkouden, dichte neus en dus open mondje.
De huisarts vond dat we maar neusspray moesten gebruiken en ze had wel een propje in haar oor en daar moesten we olie voor druppelen.
Ik vond dat maar niks en heb uiteindelijk toch een verwijzing naar de kno-arts gekregen.
En die bevestigde meteen dat haar oren verstopt zitten, en ze dus min. 30% minder gehoor heeft en haar neusamandelen moeten verwijderd worden.
Allemaal niet zo leuk maar wel fijn dat er nu iets gaat gebeuren.
Dus 23 april mag ze komen en gaan de amandelen eruit en worden meteen de oren doorgeprikt.
Roos vindt het reuze interressant, ik ga zo even een afspraak maken op de kinderdagopname zodat we kunnen kennismaken en ze ons kunnen uitleggen wat er precies gaat gebeuren.
Ik vind het nog veel spannender dan Roos maar probeer dat maar voor me te houden.
Ze moest eigenlijk 15 april, maar dat vond ik geen goed plan omdat ze dan 5 jaar wordt, Roos vond het zelf wel leuk!? maar toen ik vertelde dat haar kinderfeestje dan niet door kon gaan was het leuke er snel af.
Ik ga nu even verder met plannen van dat feestje, het wordt een superleuk elfjes-feest, ik heb er zo'n zin in het wordt zooo leuk, details volgen nog....

groetjes Daniëlle.

Nog even een foto van mijn grote-kleine meisje, de trots van mama!!!

Wat een leuke foto!
Fijn dat er nu wat aan gedaan wordt, lijkt mij wel heftig zo'n dag...maar ws lost dat
een heleboel op en  dat is wel prettig!
Moeders voelen toch altijd veel aan he...

Succes Pascal

Kijk,nu zie je maar weer hoe sterk dat moederinstinct is!
Mooie foto trouwens!
Hopelijk gaat het na de ingreep beter met Roos!
Veel plezier met het voorbereiden van het feestje!
Groetjes Tanja.

Goed gedaan Daan!!! En wat grappig dat ze dit zo leuk vind hahaha. Ben benieuwd hoe ze het vind als ze eenmaal op de afdeling is geweest........... Maar het is voor het goede doel!!

En wat een leuke foto zeg! Wordt je dametjes alweer 5 jaar zeg, wat gaat het snel (en krijgt ze ook nog een elvenfeestje......... geweldig!)

Liefs
Susan

Wat een leuke meid zeg! Leuke kop met krullen ook!

Sneu hoor! Lang leve het mama-instinct dus maar weer, en dat we er nog maar lang gebruik van mogen maken, toch?? Ben wel benieuwd naar de details van je elven-feestje!

Kus, Marieke

Hey Daniëlle,

Wat fijn dat Roos het in ieder geval wel ziet zitten,maakt de "er naar toe leven"toch een beetje aangenamer dan als ze bang en nerveus zou zijn....toch??
En wat is het toch een heerlijke meid om te zien zeg!!Wat een lekkere toet en die haren....MOOI!!
Een elfjesfeest...wauw...wat ontzettend leuk en lekker meidachtig,geweldig!!
Veel plezier met de voorbereidingen enne Roos je bent een echte stoere meid!!

Liefs Kitty en Tess

Die mooie haren zijn het resultaat van 1e paasdag na het ontbijt lekker douchen en lekker de haren droogföhnen en krullencreme erin.
En dan snel een foto maken want het blijft geen uren zo zitten helaas.
Straks in de zomer, als het warm weer is hebben we weer een krullenbol.
Vrijdag 18 april mogen we gaan kennismaken op de dagafdeling in het ziekenhuis, ben benieuwd of ze het dan nog leuk vindt!!!
En dat elfjesfeest, ik heb een elfjes thema kist gehuurd, dus de meiden moeten op zoek naar een verdwenen elfje dmv allerlei opdrachten, leuk knutselen etc...
De uitnodigingen heb ik gisteren binnen gekregen, roze bloemen met een leuke tekst op glitterpapier, wat wil je nog meer.
Ze mogen tijdens het feestje allemaal een elfjes-jurk aan, compleet met toverstaf.
En aan het einde krijgen ze een heus elfjes-diploma!!!
Leuk, leuk, leuk, ik heb vandaag materiaal gekocht om lieve cakejes te maken  en natuurlijk wordt het hele huis mooi versierd.
Mijn man is ook thuis (oa voor de zelfgebakken pannekoeken) en mijn schoonzusje komt ook helpen.
Ik heb er veel zin in, maar de voorpret alleen is al super.

groetjes Daniëlle.

Goh, Daniëlle, zo zie je maar weer dat moeder-intuïtie niet te onderschatten valt!!!

Ik hoop voor Roos dat ze er niet teveel last van zal hebben. Veel ijsjes in huis halen en een leuk cadeautje, dat doet vaak wonderen als pleister op de wonde!

Ennuh, over dat themafeest wil ik nog wel meer horen hoor. Wellicht een idee voor als Merijn over een jaar of 2 kinderfeestjes gaat geven. Geen prinsessenfeest uiteraard, hahaha, maar volgens mij hebben ze dan ook wel piratenfeesten of zoiets!

Groetjes en tot snel weer.

Fonske.

Terug
Bovenaan