eindelijk na 1,5 jaar en 2 rondes clomid!!!.....

A

Anoniem

Guest

hallo meiden

hier ben ik weer eens, ik heb heel erg lang meegelezen, maar deze maand hebben we het heel rustig aangedaan omdat ik het allemaal effe teveel vond worden.

ik heb nu de 2de ronde clomid achter de rug en had vandaag ongeveer ongesteld moeten worden, maar kwam niet en had zo wveel pijn aan mijn borsten en andere rare kwaaltjes dat ik een digitale test van clearbleuheb gedaan en daar stond.......... ZWANGER! .

Ik ga dadelij knog een test doen als ik weer moet plassen want ik kan het nog niet bevatten, ik hoop ook dat alles goed blijft gaan en dat ik in mei gelukkig kan bevallen van mijn eerste wondertje!

meiden jullie allemaal eel veel succes, en ik hou jullie op de hoogte van de test later deze dag

liefs kim

Hoi Kim,

Gefeliciteerd. Ik heb vanmorgen ook een test gedaan en ook ik ben zwanger. Wij lopen al 4,5 jaar in het ziekenhuis en nu ineens spontaan zwanger. Dnisdag moeten wij naar het ziekenhuis en krijgen wij een echo en moet ik bloedprikken. Is allemaal heel erg spannend!!

Lfs Roelien

hoi roelien

gefeliciteerd meid!!!  ik heb net het ziekenhuis gebeld en ik mag 12 september komen voor een gesprek en een echo, ik ben echt zo van slag en geloof het nog niet echt, en kijk ook wel 20 keer naar die test. maargoed die digitale zei echt zwanger en de andere is wel ligt maar staat er ook...

jij ook heel veel succes en geniet ervan

liefs kim

Hey meid.

Wat een geweldig nieuws zeg.....toppie.
Van harte gefeliciteerd. Kan me voorstellen dat je het nog niet helemaal kan bevatten.
Geniet van je zwangerschap, tis je gegunt.

Groeten van Miena.

Hoi!

Heerlijk om hier eens een keer wat goed nieuws te horen!
Van -e gefeliciteerd meid en geniet ervan hoor!

Liefs,

Ginger

Lieve Kim,
Gefeliciteerd !
Geweldig nieuws, een opsteker voor de rest hier op het  forum  want de laatste tijd gebeurde er weinig 'goeds'
Zelf mag ik wachten tot 27 augustus en ik ben NU al ongeduldig
12 september wordt een spannende dag als je voor de echo gaat
Ga van je zwangerschap genieten ....

Liefs, SunshineJo

heey meiden!!

Ik heb vanmorgen weer getest.......2 dikke strepen!!!!!
ik ga het nu echt geloven, we zijn zoooww blij. 12 september naar de gynacoloog en dan hoop ik dat alles goed blijft gaan, ik hou jullie op de hoogte van alles!

liefs kim

Terug
Bovenaan