Eindelijk naar de VK!

Morgen is het dan zover, mogen we eindelijk naar de verloskundige! Ik heb er zo'n zin in, ik werd vanochtend wakker met de gedachte: nog 1 keer wakker worden dan is het zover :)

Maar ben ook wel zenuwachtig ik hoop zo dat alles goed is. Hadden jullie dat ook die onzekerheid?

Ben nog nooit in mijn leven zo onzeker geweest, als tijdens deze zwangerschap.

Hebben jullie allemaal al de eerste echo gehad?

Liefs Iris

Ik kan je gevoel goed begrijpen! Helaas duurt onze onzekerheid nog steeds voort aangezien we bij de eerste afspraak geen echo kregen :( dus we tellen weer verder af naar 1 september, voor we het weten is het zover.

Geniet er van! We horen de uitkomst wel ;)

Fijn dat je nog maar 1 nachtje hoeft te wachten haha, Maar ik ken je gevoel hoor. Vooral omdat ik 4 miskramen heb gehad was t deze keer weer erg spannend. Maar ik heb dus al 3 echo's gehad en nu is de onzekerheid al een stuk minder.

Veel plezier morgen!
xx

Lieve Iris,

Hoe laat mag je?
Die zenuwen zijn hele normaal... Ik zat ook bijna van de spanning te huilen daar.... hihihi.
Laat je me weten hoe het gegaan is?
Ik ben ook zo benieuwd voor jou.
Liefs,
Frederique

Hallo lieve meiden,

Ben net terug van de VK en ja hoor we hebben een hartje!!!! Ben zo blij!

Wat een geruststelling zeg.

Ben wel een paar daagjes terug gezet naar 8.2 weekjes. Met de datum 31 maart. We hebben 13 september de termijn echo.

X Iris

Heb het hartje niet gehoord alleen gezien, ze heeft ook niet geprobeerd om het te beluisteren.

Heb je wel het hartje zien kloppen?

Terug
Bovenaan