Eindelijk niet meer bloeden ,,,maar ben ik blij,,,,ppfff

Nou heb bloeden is gestop ,,,nu is de vraag ben ik nog in verwachting,,,,????? Kweet het niet
Me ingi was niet zoals de andere ongi heb wel last van me onder buik en me borsten bets wel gevoeling vanmorgen bijna paar over me nek slik wel me folie door 5 dec echo,,,,gisteren beetje veel bloed verlies,,tog maar een stets gedaan was posetief,,,,,,,maar ik heb geen iedee meer als het wel zo is ,,,,,,wat denken jullie heb wel gezen dat somemig bloed verlies hebben zelf 1gelezen 2bloed verlies in het beging en bij de 6/7 week ,,, ben wel overheen dat ik niet meer hoef te janken ,,,maar ben eigelijk te bang voor de echo ,,,ben ik supper blij zit er dadelijk niks,,,,,,tja of wel ,,,,,ben wel blij dat ik het hier van me af ken schijven en dat er gereageerd woord ,,,doet me tog wel veel plezier ,,ondanks ,,,,, nou hou jullie wel op de hoogte,,,

Veel liefs van mij ..,,

Je schrijft wel heel erg warrig,, is altijd lastig om iets van je te lezen, alles aan 1 stuk door en afkortingen.
Ik heb ook bloedverlies gehad de eerste 3 weken maar alles was goed, het enig wat je kan doen is afwachten tot aan je echo.

Ik reageer eigenlijk nooit. Omdat ik niets van je verhaal begrijp en het vervelend leest met afkortingen etc. En voor vragen over zwanger zijn kun je beter op het zwanger forum schrijven misschien..

Succes.

Terug
Bovenaan