Gisteren hebben we het alvast aan onze ouders verteld. Heerlijke reacties en vooral ook erg gelachen om de 'voorgevoelens' die men al had! Daarna wilden we het ook mijn 2 zussen en zwagers vertellen, maar dat was nog een hele tour: niet thuis, daarna wel thuis, maar met visite... hebben ruim 3 kwartier voor het huis gepost, maar de visite ging maar niet weg, dus dan toch maar weer naar huis gegaan. Uiteindelijk mijn jongste zusje en haar man wel gesproken. Echt super, want zij zijn ook net in verwachting (via icsi) alleen 3 weken korter. Maar wel heel bijzonder, want we lopen dus bijna gelijk en allebei zwanger van de eerste.
Vanavond ook eindelijk mijn oudste zus en haar man het grote nieuws verteld. Fijn dat het nu niet meer helemaal geheim is. Hoeven we niet meer zo moeilijk te doen om ons niet te verspreken.
Alle andere familie, vrienden en collega's gaan we pas na de echo inlichten. Die hebben we 2 maart, dus nog ruim 2 weken afwachten. Spannend!
Ik lees trouwens dat veel van jullie al een aantal echo's hebben gehad. Volgens mij krijg ik er in totaal maar 2 (termijnecho na 11 weken en 20-wekenecho). Maar dat is misschien omdat jullie medische indicatie hebben? Ik wil niet klagen hoor, maar ben eigenlijk gewoon jaloers
Vanavond ook eindelijk mijn oudste zus en haar man het grote nieuws verteld. Fijn dat het nu niet meer helemaal geheim is. Hoeven we niet meer zo moeilijk te doen om ons niet te verspreken.
Alle andere familie, vrienden en collega's gaan we pas na de echo inlichten. Die hebben we 2 maart, dus nog ruim 2 weken afwachten. Spannend!
Ik lees trouwens dat veel van jullie al een aantal echo's hebben gehad. Volgens mij krijg ik er in totaal maar 2 (termijnecho na 11 weken en 20-wekenecho). Maar dat is misschien omdat jullie medische indicatie hebben? Ik wil niet klagen hoor, maar ben eigenlijk gewoon jaloers